خبرگزاری کار ایران

۲۶ نفر از فعالان حوزه علم، صنعت و فناوری فارس معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۷۲۴

​رئیس سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری استان فارس گفت: ایجاد مرجعیت علمی و تاسیس و راه اندازی شرکت های دانش بنیان بخشی از چشم انداز فعالیت سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری استان فارس است .

به گزارش ایلنا، احمدرضا قاسمی در مراسم نهمین جشنواره جهادگران علم و فناوری فارس افزود: هیچ حد و مرزی برای هیچ نهاد و ارگانی وجود ندارد و همه برای ارتقای سطح علمی پژوهشی استان تلاش می کنند .

رئیس سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری استان فارس همچنین در راستای ایجاد مرجعیت علمی و با هدف افزایش شرکت های دانش بنیان به فعالیت خانه نخبگان در سازمان اشاره کرد و گفت : این مرکز دارای پنج کارگروه کشاورزی ،گردشگری ، صنعت ، سلامت و عمران است که فرصت ها ،چالش ها و مسائل پیش روی استان را احصا و برای حل آن ها با حضور اساتید دانشگاهی، نخبگان و مسئولان شهری و استانی برنامه ریزی می کند .

قاسمی ضمن تاکید گفت : در مراکز تحت نظر سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری استان فارس چرخه از ایده تا تجاری سازی و تبدیل به شرکت های دانش بنیان طراحی شده که با حمایت و هدایت و مشاوره متخصصان امر تا حصول به مقصود پیگیری خواهد شد .

وی اضافه کرد : در سطح استان فارس در حال حاضر چهل پایگاه علمی و هفت مرکز رشد مشغول فعالیت هستند .

  نهمین جشنواره جهادگران علم و فناوری فارس ۲۲ اذر ماه مصادف با هفته پژوهش در مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز برگزار شد .در این رویداد  از طرح های علمی پژوهشی پینگر آکوستیک و کود ارگانیک رونمایی و کتاب اصول طراحی و ساخت فنرهای ریگی به مخاطبان معرفی شد .همچنین ۲۶ نفر از فعالان حوزه علم و صنعت و فناوری معرفی و از آنان با اهدای لوح و جوایز تقدیر شد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز