خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث‌فرهنگی آذربایجان شرقی:

توسعه گردشگری شمال‌ غرب کشور با مشارکت مسئولان استانی میسر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۴۴۰

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی گفت: برای توسعه گردشگری شمال غرب کشور مسئولان استانی این مناطق باید با مشارکت یکدیگر به یک هم‌گرایی برسند.

به‌ گزارش  ایلنا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی، احمد حمزه‌زاده، در دیدار با نعمت مصطفایی، معاون توسعه مدیریت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری و تاریخی شمال غرب کشور اظهار کرد: با همکاری و هم‌فکری یکدیگر می‌توان اقدامات زیادی را انجام داد.

احمد حمزه‌زاده افزود: برگزاری جشنواره‌ها و رویدادهای گردشگری و نمایشگاه‌های صنایع‌دستی مشترک می‌تواند از جمله این اقدامات باشد.

او ادامه داد: برگزاری برنامه‌های مشترک می‌تواند موجب آشنایی مردم این مناطق با یکدیگر شده و زمینه اطلاع‌رسانی و تبلیغ بیشتر گردشگری را فراهم کند.

معاون توسعه مدیریت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی هم در این دیدار تصریح کرد: برگزاری نشست مشترک با مدیران کل استان‌های همجوار به پیشنهاد و تدبیر مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی بوده و این جلسات به‌صورت تخصصی ادامه خواهد داشت.

نعمت مصطفایی تصریح کرد: آذربایجان غربی دروازه ورود به اروپا و با داشتن پنج پایانه مرزی نقش مهمی در توسعه گردشگری استان‌های همجوار داشته باشد.

او خاطرنشان کرد: برای هم‌اندیشی و هم‌فکری ظرفیت‌های گردشگری و تاریخی استان‌های شمال غرب کشور، آذربایجان غربی آماده میزبانی از مسئولان این استان‌ها است.

در پایان این جلسه مقرر شد کارگروه مشترک پیگیری مصوبات تشکیل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز