خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان خبر داد:

حضور 300 امدادگر در 23 پایگاه ثابت و فصلی استان

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۴۱۲

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان از حضور 300 امدادگر در 23 پایگاه ثابت و فصلی استان خبرداد.

به گزارش ایلنا، محمد قدمی در این رابطه اظهار داشت: طرح امداد و نجات زمستانه و استقرار پست‌های موقت در گردنه ها و تقویت توان عملیاتی پایگاه های امداد و نجات بین شهری در محورهای پر خطر لرستان آغاز شد.

وی افزود: در این طرح 21 پایگاه ثابت و دو پایگاه فصلی هلال احمر فعال خواهند بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان با اشاره به استفاده از 30 خودروی امدادی در قالب این طرح در استان، ادامه داد: همچنین 300 امدادگر جمعیت هلال احمر در این طرح در حالت آماده باش قرار دارند.

قدمی همچنین از آماده باش 10 واحد کنترل عملیات به صورت 24 ساعته و 10 پایگاه اسکان اضطراری برای اسکان احتمالی مسافران در استان خبر داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان به لزوم رعایت نکات ایمنی در سفر از سوی رانندگان اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه لرستان استانی با اقلیم های مختلف است و در برخی مناطق کوهستانی در زمستان شاهد بارش بارف و کولاک هستیم، لازم است رانندگان قبل از سفر با اطلاع کامل از وضعیت محورهای مواصلاتی و همراه داشتن تجهیزات متناسب با آن محورها سفر کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز