خبرگزاری کار ایران

دستگیری عاملان تخریب خودروی شهروندان در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۲۷۹

 معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری ۳ عامل تخریب و وارد آوردن خسارت به خودروهای شهروندان کرمانشاهی خبر داد. 

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، سرهنگ "محمدرضا آمویی" اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تخریب و وارد آمدن خسارت به شش دستگاه خودرو سمند، پژو ۴۰۵، پراید و کاپرا توسط عده ای اراذل و اوباش به وسیله سنگ، چوب و شمشیر در کمربندی غربی کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: تیم هایی از ماموران به سرپرستی فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تحقیقات همه جانبه خود را برای شناسایی و دستگیری عاملان تخریب خودروهای شهروندان کرمانشاهی آغاز کردند.

آمویی تصریح کرد: ماموران پلیس با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی سه شروری که اقدام به تخریب خودروی شهروندان کرده بودند و حتی قصد زورگیری از یک خانم و آقای دیگر را هم داشتند، شده و مقتدرانه آنها را دستگیر کردند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به کشف آلات و ادوات جرم از اشرار دستگیر شده، خاطرنشان کرد: یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ متعلق به این افراد هم توقیف و روانه پارکینگ شد.

وی در پایان با اشاره به معرفی اراذل دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم، گفت: خط قرمز پلیس امنیت و آرامش جامعه و مردم است و هرکس بخواهد از آن عبور کند با سخت‌ترین واکنش های ماموران انتظامی مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز