خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین:

نقش اقتصاد در افزایش جمعیت بسیار پررنگ است

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۲۵۰

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: آرامش روانی به مراتب از سلامت جسم مهمتر است و در برخی کشورها برای مرد و زن بعد از تولد فرزند، مرخصی قائل می‌شوند، ️نبود دغدغه مسکن و مالی می‌تواند به امر فرزندآوری کمک کند و اقتصاد دارای نقش پررنگی است.

به گزارش ایلنا، نقی سیاهکالی مرادی در جلسه باروری سلامت، جامعه سالم بیان کرد: در بحث شاخصه‌های پیشرفت کشور، داشتن نیروی انسانی جوان حرف اول را می‌زند، ️بعد از انقلاب در کشور ایران در یک دوره‌ای زاد و ولد وضعیت خوبی داشت و در دوره‌ای هم از این امر پیشگیری شد که اشتباه مسئولین بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: تک فرزندی برای فرزندان مشکل ساز است و سبک زندگی تغییر می‌کند و ساختار شخصیتی فرد تغییر می‌کند.

وی عنوان کرد: ️نقش اقتصاد نقش پر رنگی است و باید بستر فرزندآوری در جامعه فراهم شود، خدمات قابل ارائه به خانواده‌ها باید پررنگ باشد.

این مسئول تاکید کرد: جمعیت پیر، برای کشور معضل ایجاد می‌کند و در برخی از کشورها برای جذب نیروی انسانی از کشورهای دیگر تلاش‌هایی صورت می‌پذیردو همه نهادها باید به آرامش مادران کمک کنند و در همین راستا قانون جوانی جمعیت در آموزش و پرورش برای معلمانی که مادر شده‌اند امکان خدمت در محل سکونت را فراهم کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز