خبرگزاری کار ایران

با حکم معاون وزیر صمت؛

سرپرست جدید منطقه ویژه اقتصادی لامرد منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۰۱۴

کورش فتاحی با حکم وجیه اله جعفری (معاون وزیر صمت و رئیس هیأت عامل ایمیدرو) به سمت سرپرست منطقه ویژه اقتصادی لامرد منصوب شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد، آیین تکریم و معارفه مدیران عامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد برگزار شد. در این مراسم ضمن تجلیل از خدمات احسان انصاری در مدت تصدی، کورش فتاحی به عنوان سرپرست جدید منطقه ویژه اقتصادی لامرد منصوب شد.

متن این حکم از سوی وجیه اله جعفری معاون وزیر صمت خطاب به کورش فتاحی به  شرح زیر است: 

با عنایت به سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به سمت سرپرست شرکت تلاشگران صنعتی معدنی لامرد و پارسیان منصوب می‌گردید تا در چارچوب سیاست‌های سازمان و قوانین و مقررات انجام وظیفه نمایید. امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام امور محوله و در راستای اهداف سازمان با رعایت اصول قانون‌مداری و توجه به اهداف دولت و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

فتاحی در رده‌های مختلف مناطق آزاد و ویژه نظیر شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) و منطقه آزاد کیش با عناوین مدیریت، ریاست هیأت مدیره و مجری طرح‌های پیمانکاری و سرمایه گذاری، مشغول فعالیت بوده است.وی از خانواده معظم شهدای دفاع مقدس، شهید علیرضا و شهید علی اکبر فتاحی است.

منطقه ویژه اقتصادی لامرد واقع در جنوب استان فارس از زیرمجموعه های سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز