خبرگزاری کار ایران

بازدید رئیس کل دادگستری گیلان از مخازن سد خاکی و سد تاریک سنگر

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۸۶۸۴

رئیس کل دادگستری استان گیلان به همراه مسئولان قضایی و مدیران آب منطقه ای گیلان از مخازن سد خاکی و سد تاریک سنگر صبح امروز بازدید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان به همراه مسئولان قضایی و مدیران آب منطقه ای گیلان از مخازن سد خاکی و سد تاریک  سنگر صبح امروز بازدید کرد.

سیف الله مسرور معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان با اشاره به اینکه یکی از مشکلات استان گیلان تامین مصالح لازم جهت اجرای پروژه های عمرانی است تصریح کرد: متاسفانه رودخانه های استان ظرفیت لازم برای برداشت های عمده را نداشته و هر برداشت بی رویه ای موجبات تخریب محیط زیست و عدم بهره مندی کشاورزان منطقه از ذخایر آبی را فراهم می کند.

وی در ادامه اظهار داشت: مقرر شد طی برگزاری جلساتی در دادگستری استان، ظرفیت این سدها به نفع مردم و به منظور اجرای پروژه‌های عمرانی در اختیار پیمانکاران و دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد تا هم از تخریب محیط زیست جلوگیری شود و هم نیاز پروژه‌ها به تامین مصالح مرتفع شود.

مسرور در پایان خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی با کسانی که بدون مجوز اقدام به برداشت از رودخانه‌های استان می کنند برخورد خواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز