خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کار لرستان خبر داد؛

تشکیل کمیته داوری و ارزیابی سی و چهارمین جشنواره امتنان از نخبگان کارگر استان

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۷۴۶۸

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان از تشکیل اولین جلسه کمیته داوری و ارزیابی سی چهارمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کارو تلاش استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی جهانی روز شنبه - نوزده آذر ماه - در اولین جلسه کمیته داوری و ارزیابی سی و چهارمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید لرستان با بیان اینکه تلاشگران کارگری همواره توانسته‌اند با خلاقیت و ایده های نو در رونق تولید موثر باشند، اظهار داشت: برگزاری این جشنواره‌ها برای قشر زحمتکش کارگری و کارفرمایی انگیزه‌ای مضاعف برای رونق و بالا بردن کیفیت تولید و در نهایت بهره‌وری و توسعه اقتصادی و همچنین ایجاد اشتغال جدید در کشور باشد.

وی به معرفی نخیگان جامعه کارگری به مردم از طریق این جشنواره‌ها اشاره کرد و افزود: با شناسایی و الگوسازی از نیروی خلاق و ایده پرداز و مبتکر کارگری و کارفرمایی می‌توان در حمایت از کارگران خلاق و بنگاه‌های تولیدی برای تحقق شعار سال و تشویق کارگران خلاق برای ایده پردازی در زمینه توسعه کار و تولید هدف‌گذاری کنیم.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان اظهار کرد : در سی چهارمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان بیش از 900 نفر از کارگران ، واحدهای اقتصادی و کارفرمایان ثبت نام کرده‌اند که با تشکیل کمیته داوری و ارزیابی این جشنواره کار بررسی و شناسایی برترین ها آغاز شده است.

وی گفت: نمایندگان سازمان جهاد کشاورزی، جهاد دانشگاهی، بسیج کارگری، پارک علم و فن آوری، اداره کل برق، اداره کل فنی و حرفه‌ای، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مسئولیت داوری این جشنواره را برعهده داشتند. 

جهانی یادآور شد: جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای تولیدی نمونه(نخبگان جامعه کار وتولید) همه ساله در هفته کارگر (۵ لغایت ۱1 اردیبهشت ماه) برگزار و از برگزیدگان استانی وکشوری جامعه کار و تولید در تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز