خبرگزاری کار ایران

فرماندار قزوین:

فعالان اقتصادی در هر تمدنی پیشران هستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۷۴۵۷

فرماندار قزوین با بیان اینکه حوزه اقتصاد و فعالان اقتصادی نقش مهمی در انتقال پیام انقلاب اسلامی دارند که تاکنون این مساله نادیده گرفته شده، گفت: نباید فراموش کرد که در حوزه تمدنی، نقش اقتصاد و فعالان اقتصادی ویژه است.

به گزارش ایلنا، عباس کاظمی در مراسم افتتاح دفتر بسیج تجار که در اتاق بازرگانی استان برگزار شد، اصناف بسیجی را مجاهدان حوزه اقتصادی دانست و اظهار کرد: بسیج امروز نقش اکسیری را دارد که به هر مسی بخورد آن را به طلا تبدیل می‌کند، در حالی که این روزها متاسفانه واقعیت بسیج نادیده گرفته می‌شود.

این مسئول ادامه داد: اقتصاد باید در فضا و اتمسفر بسیج قرار بگیرد تا در جایگاه شایسته خود نقش آفرینی کند تا جایی که بسیج اصناف و بازاریان بزرگ اقدامات خوبی انجام داده‌اند و شعار بسیج (ما می‌توانیم) را اجرایی کردند اما مورد توجه قرار نگرفته است.

کاظمی یادآور شد: در دهه ۹۰ برنامه‌ها بر مبنای تصور "ما نمی‌توانیم" طراحی شده بود و نتیجه آن آسیب جدی به اقتصاد کشور بود، پیش‌بینی رشد اقتصادی ۹ درصد شده بود اما با همین شعار، رشد منفی شد و رشد منفی نتیجه دور شدن از گفتمان بسیج بود.

وی خاطرنشان کرد: در این دهه بسیاری از عرصه‌های پیشران اقتصادی تعطیل شدند، چیزی که ما را از کارنامه و شناسنامه اقتصادی دهه ۹۰ متفاوت می‌کند باور به همین گفتمان و شعار "ما می‌توانیم" است، علی‌رغم همه تهدیدها و تحریم‌ها در مواردی که این شعار مورد توجه قرار گرفت، اقدامات بزرگی رخ داد.

فرماندار قزوین گفت: قزوین فعالان اقتصادی بزرگی دارد که می‌توانند با تکیه بر شعار بسیج، موفقیت‌های چشمگیری کسب کنند و در این راه بخش خصوصی موثرترین نقش در افزایش رشد اقتصادی استان را داشته که همراهی آنان در کنار بسیج اصناف می‌تواند گام‌های اقتصادی بزرگی را برای این استان رقم بزند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز