خبرگزاری کار ایران

در جلسه مشترک نمایندگان اتاق زنجان و رئیس صمت استان مطرح شد؛

پیگیری حل مشکلات فعالان اقتصادی بر اساس اولویت بندی/ گسترش جلسات کارشناسی حل مشکلات بخش خصوصی بین اتاق و صمت

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۷۴۲۵

رئیس اتاق بازرگانی زنجان ، با اشاره به اهمیت پیگیری حل مشکلات فعالان اقتصادی بر اساس اولویت بندی، گفت: جلسات کارشناسی حل مشکلات بخش خصوصی بین اتاق و صمت گسترش می یابد.

به گزارش ایلنا از زنجان، علی یگانه فرد رئیس اتاق بازرگانی زنجان در  جلسه مشترک هیأت نمایندگان اتاق زنجان و رئیس صمت استان، با اشاره به حل و پیگیری مشکلات بخش خصوصی با همکاری سازمان صنعت معدن و تجارت در استان، اظهار کرد: عمده مشکلات بخش خصوصی و فعالان اقتصادی به دفعات و در جلسات مختلف بیان شده ، این مشکلات باید با اولویت بندی در بازه زمانی مشخص مورد اهتمام و بررسی و پیگیری و حل مسئولان قرار گیرد.

 وی با تاکید بر اینکه نتیجه حل مشکلات و خروجی آن باید برای فعالان بخش خصوصی و اقتصادی ملموس باشد، تصریح کرد: حل و پیگیری مشکلات بخش خصوصی باید با اجتناب از موازی‌کاری در بخش های مختلف انجام شود.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان با تاکید بر آمادگی اتاق در همکاری‌های همه‌جانبه و منسجم با سازمان صنعت و معدن و تجارت استان، گفت: اتاق بازرگانی می تواند پیگیری و حل کارشناسی مشکلات فعالان اقتصادی و در بخش های آموزشی، پژوهشی، کارشناسی، روابط عمومی و رسانه تبلیغات و غیره همکاری های گسترده ای را داشته باشد.

یگانه فرد با اشاره به تدوین نقشه راه تجارت خارجی استان در سال ۱۳۹۹ و به روز رسانی آن به صورت سالانه،افزود: هدف از تدوین این نقشه راه، ایجاد یک ریل گذاری در مسیر توسعه تجارت خارجی و حرکت بر اساس یک نقشه راه مشخص و رسیدن به یک نتیجه ملموس و افزایش صادرات استان زنجان بوده است.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان با اشاره به سفر سفیر برزیل به استان و بازدید از توانمندی ها و ظرفیت های اقتصادی و تجاری، ابراز کرد: ظرفیت های خوب استان و زمینه های همکاری مشترک با برزیل در صنایع غذایی و معدنی و ... می تواند در توسعه تجارت و اقتصاد استان زنجان نقش بسزایی را ایفا کند و این آمادگی وجود دارد تا با همکاری سازمان صمت استان امور را پیگیری کنیم.

مجید گلشنی منفرد، رئیس صنعت، معدن تجارت استان زنجان نیز در این جلسه با اشاره به این که بین اتاق بازرگانی و سازمان صمت زبان مشترک وجود دارد که می‌تواند به تسهیل در پیگیری و حل مشکلات بخش خصوصی و توسعه اقتصادی استان زنجان کمک کند، ادامه داد: پیگیری و حل مشکلات بر اساس اولویت بندی و به صورت موردی و بر اساس یک برنامه مشخص از جمله رویکردهای سازمان در دوره جدید است.

 وی با تاکید بر اینکه به دنبال کار جدی و حل مشکلات و استفاده مفید از زمان هستیم، تصریح کرد: برگزاری جلسات کارشناسی بین اتاق بازرگانی و سازمان صمت در راستای ایجاد ارتباط قوی و همچنین حل مشکلات بخش خصوصی و فعالان اقتصادی در دستور کار خواهد بود.

گلشنی منفرد، با اشاره به اینکه در بخش معدن در استان جای کار بسیاری وجود دارد و پیگیری مطالبات بخش خصوصی و توسعه بخش معدن استان زنجان خواهیم بود، افزود: باید بر روی دانش و فنی در اتاق فکر ما کار بیشتری صورت گیرد که در این حوزه تشکل‌هایی چون اتاق می تواند کمک موثری به سازمان صنعت معدن و تجارت کند.

وی در پایان توسعه دانش فنی را از جمله خواسته های اداره کل صمت استان از اتاق بازرگانی زنجان عنوان کرد و گفت: ضروری است بر روی دانش فنی در رهنمون کردن سرمایه ها باید کار بیشتری صورت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز