خبرگزاری کار ایران

فرماندار زنجان :

اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان، نیازمند تحولی اساسی است/ ضرورت راه اندازی فعالانه دبیرخانه کمیته اشتغال شهرستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۷۳۸۷

فرماندار زنجان، تاکید کرد: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان زنجان، در راستای رسیدن به نقطه مطلوب بایستی دستخوش تحول جدی از منظرهای مختلف مدیریتی شود.

به گزارش ایلنا از زنجان ، پرویز خالقی فرماندار زنجان، در حاشیه بازدید سرزده از بخش های مختلف اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان زنجان، وضع موجود آن اداره شهرستانی را از منظر نظم، بالندگی و پویایی جزو ادارات نامطلوب ارزیابی کرده و از مدیریت جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اکیداً خواست تا در راستای دستیابی به اهداف متعارف و نقاط مطلوب، در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به ایجاد تحول در بدنه آن اداره چاره اندیشی کند.

فرماندار زنجان، به ماموریت های گسترده و حساس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اشاره کرد و افزود: مضامین نهفته در شعارهای سنوات اخیر نشانگر دغدغه کلان کشور در زمینه اشتغالزایی بوده و از این نظر نیز اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بایستی نقش آفرینی اساسی داشته باشد.

خالقی به گستردگی میزان مراجعه روزانه اقشار مختلف بویژه جوانان به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اشاره کرد و گفت: متولیان این اداره بایستی با توجه به بالا بودن میزان اثربخشی در رضایتمندی عموم، در راستای پویایی، بالندگی و فعالیت موثر تدبیر اساسی داشته و اداره را از حالت انفعال خارج و تبدیل به مبدا امیدبخشی برای جوانان کنند.

فرماندار زنجان، با اشاره به رسالت‌های ذاتی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در توزیع اعتبارات اشتغالزایی اعم از تبصره 16 قانون بودجه سال 1401 ، گفت: بهره گیری بهینه از ظرفیت چنین اعتباراتی خواهد توانست بخش چشمگیری از مسائل اشتغال را مرتفع شود، از مدیریت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان تاکیداً خواست تا ضمن ساماندهی به وضعیت حاکم بر اداره، راه اندازی فعالانه دبیرخانه کمیته اشتغال شهرستان، تخصیص اعتبارات یاد شده را جزو اولویت های کاری خود قرار دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز