خبرگزاری کار ایران

رئیس جهاد کشاورزی لرستان:

کشاورزان استان از تخفیف‌های بیمه‌ای و خرید کود شیمیایی بهره‌مند می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۷۱۲۹

رئیس جهاد کشاورزی لرستان گفت: کشاورزان استان با کشت قراردادی محصولات کشاورزی از تخفیف‌های بیمه ای و خرید کود شیمیایی بهرمند می‌شوند.

به گزارش ایلنا، سید عماد شاهرخی در گفت و گو با رسانه‌ها به آغاز کشت قراردادی محصولات کشاورزی در لرستان اشاره کرد و اظهار داشت: کشاورزانی که در قالب الگوی کشت فعالیت داشته باشند، از ۵۰ درصد تخفیف مبالغ کودهای فسفاته و پتاسه بهره مند می‌شوند.

ویافزود: همچنین بانک کشاورزی با ۲۰ درصد تخفیف، بیمه محصولات این کشاورزان را انجام می‌دهد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، بیان داشت: ۵۰ درصد تخفیف مبالغ کود شیمیایی و همچنین ۸۰ درصد بیمه، زمانی که محصول تحویل سیلوهای غله داده می‌شود، از مبلغ نهایی کسر می‌شود.

شاهرخی گفت: همچنین به کسانی که در قالب الگو کشت فعالیت داشته باشند، ۱۰۰ تومان به ازای هر کیلو بابت هزینه حمل به کشاورزان به آنها پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه کشاورزان عزیز باید به سایت کشاورزی دولتی مراجعه و با انتخاب گزینه کشت قراردادی، اطلاعات خود را وارد کنند، افزود: بعد از تأیید اطلاعات کشاورزی، خود به خود به سیستم شرکت بازرگانی دولتی متصل می‌شوند و از مزایای یاد شده بیمه و مبالغ کودهای شیمیایی بهره مند خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز