خبرگزاری کار ایران

یک مسئول تاکید کرد؛

لزوم تقویت تجهیزات و امکانات هلال احمر لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۷۱۲۲

معاون حقوقی و امور استان‌های جمعیت هلال احمر کشور گفت: تجهیزات و امکانات هلال احمر لرستان باید تقویت می شود.

به گزارش ایلنا، علی درویش‌پور در دیدار با استاندار لرستان، این استان را خاستگاه مردمان شریف، دلیر و  اصیل و سرزمین لاله‌های واژگون، آبشارهای زیبا و اقلیم قلعه‌ها و چشمه‌های ایران زمین معرفی کرد و اظهار داشت: لرستان استانی بسیار ممتاز و با ظرفیت و استعدادهای فراوان با مردمانی بسیار نجیب در همه حوزه ها و بخش ها است و ضرورت دارد به منظور ارتقاء جایگاهش توجه بیشتری به آن صورت گیرد. 

وی با بیان اینکه در حوزه هلال احمر با توجه به موقعیت جغرافیایی استان و ظرفیت های موجود، توجه ویژه در دستور کار قرار گرفته است، افزود: سعی می کنیم از نظر تجهیزات و امکانات استان را تقویت کنیم. 

درویش پور با اشاره به 14 آذرماه روز "داوطلب"، بیان کرد: در این روز از داوطلبان کشور در مقیاس ملی با حضور مسئولان و مقامات در تهران تجلیل به عمل آمد که جمعیت هلال احمر لرستان نیز در قالب برنامه‌ای از داوطلبان استان تجلیل کرد چراکه این عزیزان با نیت خیرخواهانه، خدمات بشردوستانه و انسان دوستانه انجام می دهند. 

معاون حقوقی و امور استان‌های جمعیت هلال احمر کشور 14 آذر را فرصت مناسبی برای تجلیل از کسانی عنوان کرد که در هر جا رد پای آنها در دستاوردهای جمعیت هلال احمر نمایان است و تصریح کرد: روز داوطلب فرصتی است که فرهنگ داوطلبی را برای خدمات انسان دوستانه و مشارکت‌های مردمی را در امور عام المنفعه توسعه و ترویج دهیم. 

وی با اشاره به بازدید از میزان پیشرفت پروژه های هلال احمر در لرستان، گفت: از پروژه های در دست احداث لرستان بازدید به عمل آمد و مباحث آنها دنبال شد و به دستور رئیس جمعیت هلال احمر بحث مولدسازی با جدیت برای ارزش افزوده املاک و دارایی های هلال احمر در دستور کار قرار دارد. 

درویش پور گفت: به همین منظور در این جلسه در شهرستان‌های خرم‌آباد، الیگودرز و ازنا پروژه‌هایی مورد بازدید قرار گرفت و با دستگاه های اجرایی  از جمله علوم پزشکی موضوعات دوجانبه ای مطرح شد که در جلسه ای با حضور استاندار لرستان برای حل و فصل موضوعات و هماهنگی های بین بخشی دستگاهها در اردوگاه ازنا و پروژه های شهرستان الیگودرز جمع بندی و تعیین تکلیف خوبی انجام پذیرفت. 

معاون حقوقی و امور استان‌های جمعیت هلال احمر با اشاره به پیگیری استاندار لرستان و معاون هماهنگی امور عمرانی و ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان در تهران در ماه گذشته، تصریح کرد: درخواست های استاندار را در لرستان دنبال و هم چنین نشستی را با هیئت مدیره استان، معاونین و روسای شعب هلال احمر برگزار کردیم و جمعیت هلال احمر لرستان  از حیث برنامه های ابلاغی مورد ارزیابی قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز