خبرگزاری کار ایران

برای بهره‌مندی بیش از ۲۵ هزار خانوار انجام می شود؛

پیش بینی اجرای ۵۸ پروژه آب و فاضلاب در ۱۳ شهرستان گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۶۹۷۷

موسی زارع‌پور، نماینده وزیر نیرو در تأمین زیرساخت‌های آب و برق طرح‌های ملی مسکن با حضور در گیلان و بازدید از پروژه مسکن مهر استان، گفت: دولت در خصوص تأمین مسکن شهری و روستایی توجه ویژه دارد.

به گزارش ایلنا از رشت؛ جلسه‌ای در محل استانداری با حضور نماینده وزیر نیرو در تأمین زیرساخت‌های آب و برق طرح‌های ملی مسکن و استاندار گیلان تشکیل شد و دستگاه‌های متولی خدمات‌رسانی در حوزه مسکن مهر، گزارشی از روند اجرای این طرح و زیرساخت‌های مسکن مهر و نیازمندی‌ها در استان ارائه کردند.

مازیار علی‌پور، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با اشاره به پیش بینی ۵۸ پروژه در این طرح ملی در ۱۳ شهرستان استان گیلان، اظهار داشت: تهیه طرح و برآورد نقشه اجرایی آب و فاضلاب در دستور کار مشاور قرار دارد.

وی در ادامه افزود: برآورد اعتبار مورد نیاز در حوزه تأمین آب این پروژه ۷ هزار میلیارد ریال و در خصوص اجرای طرح فاضلاب آن ۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال پیش بینی شده است که با بهره برداری از این پروژه بیش از ۲۵ هزار خانوار از این طرح ملی بهره‌مند خواهند شد.

همچنین موسی زارع‌پور، نماینده وزیر نیرو در تأمین زیرساخت‌های آب و برق طرح‌های ملی مسکن با اشاره به توجه ویژه دولت به تأمین مسکن شهری و روستایی برای متقاضیان، گفت: با کاهش هزینه تأمین زیرساخت‌ها می‌توانیم خدمات پایدار و مطلوب‌تری به مردم ارائه کنیم.

وی احصاء مشکلات موجود در مسکن مهر استان را گامی مؤثر در پیشبرد امور دانست و افزود: برای تقویت زیرساخت‌ها و خدمات‌رسانی به واحدهای مسکونی در بافت‌های فرسوده نیز باید چاره‌اندیشی شود.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز