خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ارتباطات البرز مطرح کرد:

لزوم نگاه بلندمدت و فرا دستگاهی شهرداری کرج در تدوین پروژه شهر هوشمند

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۶۷۵۹

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز ضمن بازدید از پروژه در حال ساخت دیتاسنتر سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج با مدیرعامل این سازمان در خصوص پروژه شهر هوشمند کلانشهر کرج تبادل نظر کرد.

به گزارش ایلنا از البرز، مهدی یوسف زاده در دیدار با سعید حق‌شناس رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج ضمن تقدیر از فعالیت‌های این سازمان در راستای توسعه فناوری اطلاعات در کلانشهر کرج گفت: هدف نهایی ایجاد شهر هوشمند پیگیری رفاه شهروندان و ارتقای کیفیت زندگی آنان است و برای تحقق این امر تعامل و هم افزایی دستگاه های اجرایی دولتی در کنار شهرداری به عنوان متولی اصلی مدیریت شهری ضروری است.

وی افزود: یکی از پروژه های مهم وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات توسعه شبکه ارتباطات پهن باند در قالب پروژه FTTH است که عملیاتی شدن این پروژه می‌تواند زیرساخت‌های لازم مرتبط با اجرایی شدن پروژه شهر هوشمند مهیا کند.

وی اظهار داشت: با توجه به اقدامات شهرداری کرج در الکترونیکی کردن خدمات شهرداری و با توجه به زیرساخت های مناسب ایجاد شده در حوزه نرم‌افزاری و سخت‌افزاری سایر شهرداری های استان می توانند از این بستر برای ارائه خدمت به شهروندان بهره برداری کند و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان نیز در راستای ایجاد هماهنگی میان دستگاهی پیشقدم خواهد شد.

در این جلسه سعید حق شناس ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده برای پیاده سازی پروژه شهر هوشمند کلانشهر کرج از مشارکت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات در ارتباط با تدوین این پروژه استقبال کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز