خبرگزاری کار ایران

مدیرکل صمت البرز خبر داد؛

پرداخت بیش از 2 هزار میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در سال جاری

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۶۷۳۰

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت البرز با اشاره به رتبه نخست استان در پرداخت تسهیلات رونق تولید از پرداخت 2 هزار و 809 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید از ابتدای سال تا کنون، خبرداد.

به گزارش ایلنا از البرز، رامین ربیعی در شصت و ششمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز، اظهار کرد: در بازه زمانی هشت ماهه سال 1401، از مجموع 332 فقره درخواست تسهیلات رونق تولید که به بانک های استان معرفی شده اند، 280 فقره با ارزش تسهیلات پرداختی بالغ بر 2 هزار و 809 میلیارد تومان عملیاتی شده است.

ربیعی اضافه کرد: در همین راستا و براساس گزارش ارائه شده از سوی بانک های استان در همین مدت، 1997 فقره تسهیلات مستقیم از محل منابع داخلی بانک ها به واحدهای صنفی و صنعتی استان که متقاضی تامین نقدینگی بوده اند پرداخت شده است که ارزش آن بالغ بر 17 هزار و 473 میلیارد تومان است. 

وی افزود: استان البرز طی سه سال 98، 99 و 1400 و هشت ماهه سال 1401، رتبه اول پرداخت تسهیلات رونق تولید را به خود اختصاص داده است. 

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز اعلام کرد: در هفتاد و سومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز، مسائل و مشکلات 5 واحد صنعتی در حوزه پرداخت تسهیلات، استمهال تسهیلات دریافتی، مسائل مرتبط با تامین اجتماعی، تامین آب و...، مطرح و مصوبات لازم برای تسریع در امور واحدهای متقاضی به دستگاه های مسئول ابلاغ شد. 

ربیعی در پایان تاکید کرد: از ابتدای امسال تاکنون، بیشترین مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز در حوزه درخواست تامین سرمایه در گردش، استمهال بدهی بانکی، تامین سرمایه ثابت، امور مالیاتی، تامین اجتماعی، دستگاه های خدمات رسان همچون آب، برق، گاز، شهرداری و...، است که خوشبختانه با همکاری همه دستگاه‌های مسئول در استان، بیش از 84 درصد مصوبات عملیاتی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز