خبرگزاری کار ایران

قرارگاه اجرایی نهضت ملی مسکن در نیشابور راه اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۶۶۰۶

قرارگاه اجرایی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان نیشابور راه اندازی و فعال شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نیشابور گفت: قرارگاه اجرایی طرح نهضت ملی مسکن نیشابور، متشکل از اعضای کمیته مسکن شهرستان و مدیران ادارات و ارگان‌های مرتبط با این حوزه، در محل احداث واحد‌های مسکن ملی نیشابور راه اندازی و فعال شده است.

ابوطالب جوان افزود: به طور ثابت هر هفته روز‌های پنجشنبه، به اتفاق اعضای قرارگاه اجرایی طرح نهضت ملی مسکن در محل احداث واحد‌های مسکن ملی حاضر شده و از نزدیک، هم آخرین وضعیت و روند پیشرفت پروژه‌ها بررسی می‌شود و هم موانع مسیر تکمیل پروژه‌ها صورتجلسه شده و برای رفع آن‌ها اقدام می‌ کنیم.

وی ادامه داد: در حوزه زیر ساخت پروژه نهضت مسکن ملی، ایجاد شبکه آب رسانی، انجام انشعاب گاز، برق و سایر انشعابات بسیار مهم و هزینه‌بر است که هر هفته روسای ادارات مربوطه با حضور در قرارگاه اجرایی نهضت ملی مسکن شهرستان، روند انجام امور محوله را گزارش می‌دهند. 

جوان اظهار کرد: در طرح نهضت ملی مسکن شهرستان نیشابور بیش از ۲۹ هزار نفر ثبت نام کردند که از این تعداد نهایتأ ۱۲ هزار و ۶۰۰ نفر که دارای شرایط کامل بودند تایید نهایی شده و با اختصاص ۳۶ هکتار زمین در شمال غرب شهر نیشابور (محدوده کارخانه آسفالت) و انجام قرعه کشی با حضور متقاضیان در فرهنگسرای سیمرغ، کار ساخت ۴۶۹۰ واحد مسکن ملی در این منطقه آغاز شده است.

رئیس قرارگاه اجرایی نهضت ملی مسکن شهرستان نیشابور با بیان اینکه این واحد‌ها ظرف مدت یک الی سه سال آینده تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود، افزود: برای ساخت ۷۹۱۰ واحد باقیمانده نیز پیگیر اختصاص ۱۱۰ هکتار زمین در محدوده پارک هواشناسی (مقابل ترمینال نیشابور) هستیم که این کار نیز به زودی انجام و عملیات احداث واحد‌های مسکن ملی در آن منطقه نیز شروع می‌شود.

 معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نیشابور در پایان با اشاره به اینکه قطعاً برای تمام متقاضیان نیشابوری که تایید نهایی شده اند، مسکن ملی احداث و تحویل می‌شود، افزود: ما مصمم هستیم این طرح ارزشمند که در دولت سیزدهم آغاز شده است تا پایان همین دولت اجرا و تکمیل شود تا تعداد زیادی از مردم طعم شیرین خانه دار شدن را بچشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز