خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان، تاکید کرد:

حکومتی مردمی است که بتواند تشکل های مردمی را با خود همراه کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۴۷۸

استاندار زنجان، گفت: دولت و حکومت باید بتواند با تشکل های خود خواسته مردم تعامل داشته باشد چرا که پتانسیل عظیمی در بدنه مردم وجود دارد که بسیار بیشتر از ساختار دولتی است.

به گزارش ایلنا از زنجان، محسن افشارچی ظهر امروز در دومین رویداد توانمندسازی همنا ویژه تشکل ها و سمن های جوانان گفت: حکومت مردمی حکومتی است که بتواند تشکل های مردمی را با خود همراه کند و بتواند با تشکل های خود خواسته مردم تعامل داشته باشد چرا که پتانسیل عظیمی در بدنه مردم وجوددارد که بسیار بیشتر از ساختار دولتی است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه در کشور ما تشکل های خود خواسته مردمی کم نیستند اظهار داشت: هیأت های مذهبی که سعی در بهتر کردن زندگی معنوی مردم دارند، خیرین که بهتر کردن زندگی مردم در بخش های مختلف بویژه در حوزه سلامت مردم در استان زنجان فعالند از جمله این تشکل ها هستند.

وی در ادامه بر اهمیت همراهی سمن ها در مسیر اهداف انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: تلاش جمهوری اسلامی در ۴۰ سال اخیر برای خارج شدن از حالت سلطه پذیری است و در بخش های مختلف نیز به موفقیت های خوبی رسیده است ولی تا رسیدن به مقصود راه بسیاری باقی مانده است.

مسئول ارشد استان تحریم ها و ناکارآمدی های نقطه ای را از جمله مهم ترین موانع پیشرفت دانسته و عنوان داشت: باید برای خروج کامل از نظام سلطه باید در تمامی عرصه ها و سطوح مختلف قوی شویم.

این مسئول افزود: ما در لبه های مختلفی با نظام سلطه درگیریم که انرژی هسته ای، پیشرفت دیگر علوم، حقوق زنان و کارآمدی بخشی از این درگیری ها است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز