خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان:

شعبه شورای حل اختلاف در شهرک‌های صنعتی قزوین راه‌اندازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۳۹۱

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: در آینده‌ای نزدیک شعبه شورای حل اختلاف در تمامی شهرک‌های صنعتی استان راه‌اندازی می‌شود تا دیگر نیازی به حضور کارگر و مدیرعامل به مراجع قضایی نباشد و موارد مطروحه در همان شعبه تصمیم‌گیری شود.

به گزارش ایلنا، علی شعبانی در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی شهرک صنعتی کاسپین گفت: در ماه‌های گذشته و با ابتکار دادستانی شهرستان آبیک شعبه شورای حل اختلاف در شهرک صنعتی کاسپین راه اندازی شده و همین موضوع موجب کاهش ورودی پرونده به مراجع قضایی شده است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین افزود: با راه‌اندازی شورای حل اختلاف در شهرک‌های صنعتی پرونده‌های حادثه کاری مستقیماً در این شورا رسیدگی و منتهی به صدور گزارش اصلاحی می‌شود و کرامت کارگر و مدیرعامل شرکت حفظ می‌شود و کارگر مستقیماً با اوراق و مدارک مورد نیاز می‌تواند به شعب شرکت‌های بیمه مراجعه و دیه خود را دریافت کند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین نیز در حاشیه این بازدید گفت: سامانه ارتباط تصویری صنعتگران با دادستان مرکز استان در حال راه‌اندازی است و فعالان این حوزه می‌توانند به صورت مستقیم مسائل و مشکلات خود را مطرح کنند تا موارد به صورت ویژه و غیرحضوری پیگیری شود.

حسین رجبی تصریح کرد: تمامی دستگاه‌ها و نهادهای استان برای حل مشکلات صنعت وارد میدان عمل شده‌اند و اقدامات آن‌ها جای تقدیر دارد و در این راستا باید اندک مسائل و مشکلات که ناشی از موارد قانونی و عدم همراهی برخی دستگاه‌ها است، از میان برداشته شود تا تولیدکنندگان در کمال امنیت به تولید بپردازند و قطعاً انتظاراتی از صنعتگران وجود دارد که آن‌ها نیز باید برآورده شود و تعاملات باید دوسویه باشد.

 در این بازدید مسئولان قضایی استان در جریان مسائل و مشکلات 3 واحد تولیدی و صنعتی قرار گرفتند و در خصوص برخی موارد دستورات لازم صادر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز