خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

ساخت مدرسه موجب ایجاد شغل و توسعه اقتصادی را فراهم می کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۳۳۶

استاندار لرستان گفت : ساخت مدرسه علاوه بر برکات معنوی موجبات اشتغال زایی و رونق اقتصادی را فراهم می‌کند.

به گزارش ایلنا، فرهاد زیویار در دیدار با اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز با بیان اینکه در دولت سیزدهم اعتبارات قابل قبولی برای ساخت مدارس اختصاص داده و روند جذب خیرین و ساخت مدارس در لرستان امسال رشد ۴۰ درصدی داشته است، اظهار داشت : اجر ساخت مدرسه به منظور فراهم کردن شرایط آموزش برای هم استانی ها نزد خداوند، به ویژه از زمانی که آموزش دانش آموزان آغاز می شود غیر قابل محاسبه است.

استاندار لرستان ضمن حمایت از برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز لرستانی در تهران، افزود: برگزاری چنین جشنواره‌هایی در جذب حمایت‌های خیرین به ویژه خیرین لرستانی مقیم تهران بسیار موثر بوده و برای برگزاری این جشنواره بعد از مشخص شدن مقدمات و نیازها حمایت های لازم انجام خواهد شد.

زیویار گفت: ساخت مدرسه علاوه بر برکات معنوی موجبات اشتغال زایی و رونق اقتصادی را فراهم می کند که خوشبختانه از زمان شروع دولت سیزدهم اعتبارات قابل قبولی در این حوزه جذب و تخصیص داده شده است.

استاندار لرستان همچنین برای برگزاری نشست با خیرین کشور جهت کمک به ساخت مدرسه در مناطق محروم استان اعلام آمادگی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز