خبرگزاری کار ایران

مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد:

اعمال محدودیت ترافیکی از امروز در جاده‌های مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۲۰۶

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های مازندران، اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته پلیس راه از بعدازظهر امروز در جاده‌های مازندران آغاز شد.

به گزارش ایلنا، مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد: محدودیت‌های ترافیک از امروز چهارشنبه از امروز چهارشنبه ۹ آذر تا روز شنبه۱۲ آذر در جاده‌های شمال اعمال می‌شود که بر اساس آن تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۶ روز شنبه از محورهای کرج- چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع است.

تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و فردا پنج‌شنبه از مرزن آباد به کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۲۶ تا ۲۴ همان روز از کرج(میدان امیر کبیر) و آزادراه تهران- شمال به مرزن‌آباد یک‌طرفه خواهد بود.

آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز جمعه از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران - شمال به مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به کرج و تهران یک‌طرفه خواهد بود.

رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه از رودهن به آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) در صورت اعلام ماموران مستقر در محل به‌صورت مقطعی یک‌طرفه انجام می‌شود.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت (به استثناء حاملین مواد سوختی و یا فاسد شدنی) از محور کرج - چالوس و بالعکس و تردد همه تریلر‌ها کماکان از محور هراز ممنوع است.

تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز چهارشنبه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع می‌باشد.

اجرای این محدودیت‌ها منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها لغو خواهد شد.

آمد و شد وسایل نقلیه هم‌اکنون در جاده‌های هراز ) جنوب به شما) محدوده سه راهی چلاو، چالوس مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های گرماب و سه راهی دیزین سنگین و ترافیک در محور سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و پیش شماره ۰۱۱ شبانه روز آماده پاسخگویی درباره وضع راه‌های استان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز