خبرگزاری کار ایران

اجرای ۸ پروژه راهسازی در استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۳۹۴۲

مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: ۸ پروژه راهسازی شامل احداث، بهسازی، اجرای دیوار حائل، اجرای عملیات خاکی و اجرای آسفالت در استان در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سید علی هاشمی گفت: عملیات اجرای ۸ پروژه راهسازی طی سه ماه گذشته شامل احداث، بهسازی، اجرای دیوار حائل، اجرای عملیات خاکی و اجرای آسفالت در استان در دست احداث است.

هاشمی افزود: بهسازی و اجرای لایه دوم آسفالت محور شامی شاپ-اک در حوزه استحفاظی شهرستان تاکستان بطول ۴ کیلومتر، بهسازی و اجرای آسفالت محور تاکستان-آقچه کند-نیکویه بطول ۵/۲ کیلومتر و بهسازی و اجرای آسفالت تقاطع ضیاءآباد با آزاد راه قزوین-زنجان بطول ۲ کیلومتر در حال اجرا است.

مدیر کل راه و شهرسازی گفت: اجرای دیوار حائل تقاطع آبترش به‌طول ۳۳۰ متر و ارتفاع ۷ متر، همچنین اجرای لایه‌های خاکریز در این تقاطع و اجرای دیوار حائل زیر گذر حصار خروان بطول ۱۵۰ متر طول و ارتفاع ۷ متر در حوزه استحفاظی شهرستان البرز در دست انجام است.

وی افزود: اجرای عملیات خاکی، ابنیه و روسازی محور بوئین زهرا-دانسفهان-رحیم آباد بطول ۷ کیلومتر در دست اقدام است و همچنین عملیات اجرایی بهسازی و ۴ خطه کردن محور محمدیه-آبیک شروع شده است.

هاشمی بیان داشت: بازنگری مطالعات و تهیه برآورد و عقد قرارداد با شرکت‌های مشاور و پیمانکار جهت چهار خطه کردن محور‌های محمدیه آبیک، محور اک-شامی شاپ و محور دانسفهان-رحیم آباد مجموعا به مبلغ قرارداد مجموعا ۵۴۸۸، میلیارد ریال در دست اقدام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز