خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی سپاه نینوا استان گلستان:

مسئولان به معیشت و رفاه جامعه کارگران و بازنشستگان توجه کنند/ نمایندگان مجلس هم پیگیر امنیت شغلی کارگران باشند

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۳۹۰۶

معاون سیاسی سپاه نینوا استان گلستان گفت: جامعه کارگری همیشه در زمان های مختلف همراه نظام و انقلاب بوده و دشمن مثل همیشه فهمید که توانایی براندازی نظام را ندارد.

به گزارش ایلنای گلستان،سرهنگ علی خالقی در مراسم گرامیداشت هفته بسیج و روز پرستار که در خانه کارگر استان برگزار شد اظهار کرد:  کارگران همیشه در همه زمان هوشمندانه و به موقع همراه نظام و انقلاب اسلامی بودند و در وقایع اخیر نیز این مهم را به اثبات رساندند. دشمنان امروز با یک ایران مقتدر، مقاوم، پیشبرنده و موثر در منطقه و جهان مواجه هستند.

خالقی بیان کرد: در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ فشار حداکثری علیه ایران انجام شد و با شکست منجر شد ونتوانستند جلوی پیشرفت و توسعه ایران اسلامی را بگیرند.

وی گفت: مسئولان به معیشت و رفاه جامعه کارگران و بازنشستگان بیشتر توجه کنند و نمایندگان مجلس استان پیگیر امنیت شغلی کارگران باشند.

وی خاطر نشان کرد: کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی و عرصه تولید کشور هستند و نقش اصلی را در عرصه رونق تولید بر عهده دارند و مسئولان باید از این قشر زحمتکش جامعه حمایت کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز