خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس:

​رفع مشکلات صنعتگران در اولویت قرار دارد/ اشتغال‌زایی افزون بر 24 هزار نفر در شهرک صنعتی فارس

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۳۷۳۱

چهاردهمین جلسه گفت و گوی چهره به چهره مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس با صنعتگران و سرمایه گذاران شهرک صنعتی بزرگ شیراز برگزار و مسائل و مشکلات 15واحد صنعتی رسیدگی و بررسی شد.

به گزارش ایلنا، مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس گفت: برگزاری این جلسات در شهرک صنعتی بزرگ شیراز با هدف تسریع در رفع مسائل صنعتگران و بررسی میدانی مشکلات است.

هاشمی با اشاره گستردگی ،وسعت،تنوع فعالیت های واحدهای صنعتی، صنفی، کارگاهی و خدماتی در شهرک صنعتی بزرگ شیراز گفت: صنعتگران باید بتوانند با سهولت بهتری مشکلات خود را مطرح کنند و در صورت نیاز بازدید های میدانی نیز به سرعت انجام و در خصوص رفع مشکلات در کوتاهترین زمان تصمیم گیری شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی با بیان اینکه بخش زیادی از واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان فارس در شهرک صنعتی بزرگ شیراز مستقر هستند، افزود: این موضوع بیانگر اهمیت راهبردی این شهرک صنعتی است، بنابراین باید با توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها و رفع چالش‌ها و مشکلات، بهترین خدمات به صنعتگران ارائه شود.

وی با بیان اینکه شهرک صنعتی بزرگ شیراز با دارا بودن واحد‌های مطرح و شاخص کشور در حوزه‌های مختلف صنعتی نقش مهمی در تولید و صادرات بر عهده دارد، ادامه داد: در حال حاضر 4670 قرارداد با متقاضیان در این شهرک صنعتی منعقد شده و 2285 واحد تولیدی، صنعتی و صنفی با اشتغال‌زایی افزون بر 24هزار  نفر در این شهرک صنعتی مشغول فعالیت هستند.

هاشمی با اشاره به اینکه شرکت شهرک‌های صنعتی فارس برای تکمیل زیرساخت‌ها و رفع مشکلات زیرساختی شهرک صنعتی بزرگ شیراز  گام های موثری در 8ماه اخیر برداشته است گفت:تکمیل زیرساخت ها و ارائه خدمات مطلوب به صنعتگران در اولویت قرار دارد.

دیدارهای چهره به چهره مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس با صنعتگران و سرمایه گذاران شهرک صنعتی بزرگ شیراز  در راستای برنامه‌های دولت مردمی در زمینه  ارتباط بیشتر با مردم برای رفع مشکلات آنها و  تکریم صنعتگران و فعالان تولیدی  از ابتدای امسال به صورت مستمر برگزار می‌شود.

در این دیدارها صنعتگران مستقر در شهرک صنعتی بصورت مستقیم و بی واسطه  درخواست ها و مشکلات خود را با مدیر عامل و معاونان شرکت شهرک های صنعتی فارس مطرح می‌کنند که پس از بررسی مشکلات تصمیماتی برای رفع آنها اتخاذ می‌شود.

همچنین در این برنامه مدیر عامل و معاونان شرکت به صورت میدانی از واحدهای صنعتی دارای مشکل بازدید و در خصوص رفع مشکل تدابیری اتخاذ می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز