خبرگزاری کار ایران

به دلیل خرابی ماشین لیفتراک؛

کارخانه تولید تایل شهرداری بردسکن تعطیل شده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۳۶۰۰

شهردار بردسکن از تعطیلی ۷۵ روزه کارخانه تولید تایل این شهر به خاطرخرابی ماشین لیفتراک خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد حسین مدیح در شصت و دومین جلسه شورای اسلامی این شهر اظهار کرد: این کارخانه ۲۰ میلیارد تومانی که در دو شیفت ظرفیت تولید هزار متر مربع تایل را دارد متاسفانه ماشین لیفتراک آن دچار مشکل شده است و برای خرید آن حداقل ۱۵ میلیارد ریال اعتبار نیاز است. 

شهردار بردسکن افزود: با تعطیلی این کارخانه طرح های مشارکتی در سطح شهر قطع شده و پروژه های عمرانی سطح شهر روند کندی به خود گرفته است  و تاکنون ۸۰۰ متر مربع تایل برای تعطیل نشدن پروژه ها  از دیگر شهرها  خریداری شده است.

مدیح ماشین مورد نیاز کارخانه برای جابجایی محصولات تولید شده را با ظرفیت ۲ و نیم تن اعلام کرد و افزود: با خرید ماشین لیفتراک کارخانه تولید تایل بردسکن زنده می شود. 

وی بودجه امسال شهرداری بردسکن را ۴۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: علی رغم اینکه اوضاع مالی شهرداری خوب نیست ولی توانسته ایم در سایه تعامل و همدلی مجموعه شورای اسلامی با اقدامات انجام شده  ۶۰ درصد آن تحقق پیدا کند و امید است تا پایان امسال بتوانیم ۱۰۰ درصد بودجه را محقق کنیم. 

وی بیان کرد: برنامه ریزی شده است بودجه سال آینده شهرداری بردسکن را با ۳۰ درصد بیشتر از بودجه امسال بسته شود که در آینده  نزدیک  برای تصویب به شورای شهر ارائه می شود.

وی از آسفالت و لکه گیری بیش از ۴۰ هزار متر مربع از معابر شهری در ۶ ماهه اول امسال خبرداد و گفت: در صورت فراهم شدن شرایط لازم، تا پایان دوره ششم شورای اسلامی شهر، هیچ معبر قدیمی خاکی در شهر نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه پروژه بولوار ورودی شهر عملیات زیرسازی آن انجام شده است گفت: عملیات آسفالت آن در آینده نزدیک اجرا می شود. 

محمد یوسفی رئیس شورای اسلامی شهر بردسکن نیز  در این جلسه ضمن بررسی نامه ها و قراردادهای  شهرداری و مردم از تصویب طرح پارکبان در شورای ترافیک استان خبرداد و گفت: قرار است این طرح پس از تایید نهایی در شورای شهر و تعیین تکلیف شرکت از بهمن ماه اجرایی شود.

وی اظهارکرد: برای تعیین قیمت و ساعت فعالیت پارکبان قرار شد در جلسه آینده شورا به این مهم پرداخته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز