خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کار استان البرز:

شوراهای اسلامی کار، محور همدلی در تولید و کار باشند

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۳۵۲۶

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز بر محوریت بودن شوراهای اسلامی کار در مجموعه‌های تولیدی و صنعتی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از البرز، عبدالله دارایی در دیدار با روسای شوراهای اسلامی کار واحدهای تولیدی و صنعتی در کانون شوراهای اسلامی استان البرز، ضمن تاکید بر محوریت بودن شوراهای اسلامی کار در مجموعه های تولیدی و صنعتی و حضور موثر اعضای شوراهای اسلامی در هماهنگی بین کارگران و کارفرمایان، اظهار کرد: شورای اسلامی کار هماهنگ کننده کارگران و کارفرمایان هستند و نقش ارزنده و ارزشمندی در افزایش روحیه کار و تلاش تولید و اشتغال دارند.

دارایی در ادامه با اشاره به رویکردهای ارزشمند وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و اعتماد به ظرفیت شوراهای اسلامی کار گفت: امروز در بسیاری از مسائل و قوانین مربوط به حوزه های کارگری و کارفرمایی مانند هیئت های حل اختلاف و تشخیص و همچنین صلح و سازش درون کارگاهی و قراردادهای پاداش افزایش تولید, شورای اسلامی به عنوان محور اصلی نقش آفرین است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز خاطرنشان کرد: باید روحیه نشاط و امید توسط شوراهای اسلامی در مجموعه‌های صنعتی کار و تلاش دمیده شود توجه به ورزش کارگری و استفاده از فرصت‌های موجود به ویژه فضاهای ورزشی کارگران و سایر برنامه های آموزشی در اولویت شوراهای اسلامی کار قرار گیرد.

دارایی ادامه داد: این اداره کل برای دوره‌های آموزشی شوراهای اسلامی کار و همچنین حضور موثر آنان در هیئت های حل اختلاف کارگری و کارفرمایی جدیت دارد و باید این ارتباط حسنه با شوراهای اسلامی کار و خادمان خود در اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی به خوبی برقرار باشد.

در این نشست هر یک از روسای شوراهای اسلامی کار واحدهای تولیدی به موضوعات مرتبط به مجموعه های تولیدی و صنعتی فعال خود پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز