خبرگزاری کار ایران

فعالیت بیش از ۷۰۰ بانوی مداح اهل بیت (س) در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۳۰۳۰

مسئول کانون مداحان بانوان ستایشگر استان قزوین گفت: بیش از ۷۰۰ بانوی مداح و ستایشگر اهل بیت (س) در قزوین فعال هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مریم زارعی با اعلام این خبر گفت: تاکنون به حوزه فعالیت مداحان آقا توجه بیشتری بود و نیاز به پررنگ شدن فعالیت بانوان ستایشگر بیشتر احساس می‌شد که در این راستا با همکاری مسئول تشکل‌های دینی و کانون مداحان سازمان تبلیغات کانون مداحان بانوان راه اندازی شد.

مسئول کانون مداحان بانوان استان قزوین افزود: در ابتدای کار ما به شناسایی بانوان ستایشگر در سطح استان پرداختیم که در این راستا بیش از ۷۰۰ بانوی ستایشگر استانی شناسایی شدند.

وی ادامه داد: با توجه به نیاز ستایشگران به موضوعات مختلف و اهمیت مسئله همایش‌ها وکلاس‌های آموزشی به صورت ماهانه برای این افراد برنامه‌ریزی شد.

زارعی تاکید کرد: نشست‌های توانمندسازی ستایشگران ۱و۲، دوره آموزشی مقتل شناسی، همایش هیأت و ستایشگران در رابطه با موضوع اربعین و همایش‌های مشترک با سازمان تبلیغات برگزار شد مانند همایش راوی در چهار دوره از جمله برنامه‌ها ما برای ستایشگران اهل بیت (ع) بود.

وی با بیان اینکه در ایام محرم از چند محفل و مجلس روضه بازدید شد عنوان کرد: برای انجام فعالیت‌های بهتر و اطلاع‌رسانی به موقع کانال بانوان ستایشگر تشکیل شد.

این مسئول بیان کرد: در حال حاضر برای آشنایی بیشتر و سطح بندی بانوان و صدور کارت ارتباط چهره به چهره با بانوان انجام می‌شود و این فرآیند تا شناسایی تمام بانوان ستایشگر استان و دریافت نظرات، انتقادها و پیشنهادها ادامه دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز