خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

مشروبات الکی ۲۶ یاسوجی را روانه بیمارستان کرد/ ۱۳ نفر بر اثر مصرف الکل در یاسوج دیالیزی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۳۶۲

مُدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از مسمومیت ۲۶ نفر بر اثر مصرف مَشروبات الکلی در یاسوج خبر داد.

ذوالفقار دیودل در گفت‌وگو با ایلنا از یاسوج گفت: طی روزهای اخیر ۲۶ نفر با علائم مسمومیت ناشی از مَصرف مشروبات الکلی در یاسوج  به بیمارستان امام سجاد(ع) این شهر مراجعه کردند که از این تعداد ۱۳ مورد دیالیز و ۹ در صف دیالیز قرار دارند.

وی با بیان اینکه تاکنون مرگ و یا کوری ناشی از مسمومیت مشروبات الکلی در یاسوج گزارش نشده است، خاطر نشان کرد: دو نفر از مسموم شدگان در بخش آی سی یو (مراقبت های ویژه) تحت درمان هستند که پیش بینی می شود آمار مسموم شدگان افزایش یابد.

مُدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه این افراد طی چند روز اخیر با مراجعه به بیمارستان مراجعه کرده‌اند اظهار داشت: مُتاسفانه این آمار در حال افزایش است که مردم باید از هرگونه مصرف مشروبات الکلی جدا خوداری کنند.

دیودل از مشروب خواران خواست در صورت مصرف مشروبات الکی اگر دچار علائمی مانند سرگیجه، تاری دید، تهوع، استفراغ و تنگی نفس شدند بدون نگرانی بابت مسائل قانونی، هرچه سریعتر جهت درمان به بیمارستان مراجعه کنند یا با شماره ۱۱۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز