خبرگزاری کار ایران

مدیر درمان تامین اجتماعی سمنان خبرداد؛

پرداخت 810 میلیارد ریال از مطالبات دانشگاه‌های علوم پزشکی استان

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۱۰۰۸

مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان، گفت: با انتشار اوراق گام بانک رفاه مبلغ 810 میلیارد ریال از مطالبات دانشگاه های علوم پزشکی سمنان و شاهرود پرداخت خواهد شد.

به گزارش ایلنا،  محمد کاظم امیدیان در جلسه معاونت خرید راهبردی و اسناد پزشکی با اعلام این خبر، افزود: از این مبلغ 430 میلیارد ریال مربوط به دانشگاه علوم پزشکی سمنان و 380 میلیارد ریال مربوط به دانشگاه علوم پزشکی شاهرود است.

وی با بیان اینکه این پرداختی های مربوط به صورتحساب های آذر ماه 1400 لغایت فروردین ماه سالجاری مراکز دانشگاهی است، اظهار داشت: طبق هماهنگی های بعمل آمده، در سطح کشور مبلغ 50 هزار میلیارد ریال از بدهی‌های سازمان تامین اجتماعی به دانشگاه های علوم پزشکی از طریق صدور اوراق گام بانک رفاه کارگران پرداخت خواهد شد.

امیدیان از عملیاتی شدن این موضوع طی چند روز آینده خبر داد و افزود: اواق گواهی اعتبار مولد بانک رفاه قابلیت  نقد شوندگی و انتقال را دارند.  

مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان گفت: فراهم شدن شرایط مناسب و مطلوب ارائه خدمات درمانی به جامعه در سایه تعامل هرچه بیشتر مابین بیمه های پایه و مراکز ارائه دهنده خدمات است.

مدیریت درمان تامین اجتماعی استان سمنان در بخش درمانی غیرمستقیم با بیش از 430 مرکز درمانی و تشخیصی دانشگاهی، دولتی و خصوصی قرارداد همکاری دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز