خبرگزاری کار ایران

فعالیت مقر کتاب قزوین به حمایت مسئولان نیاز دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۰۴۹۷

مسئول مقر کتاب استان قزوین گفت: باتوجه به اهمیت و نقشی که مقر کتاب می‌تواند داشته باشد به حمایت مسئولین و اختصاص مکان ویژه به این موسسه و توجه همه جانبه به حوزه کتاب و کتابخوانی نیاز داریم.

به گزارش ایلنا، منصوره میزبانی در جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر قزوین گفت: افراد کتابخوان افراد با فرهنگی هستند ولی متاسفانه آمار کتابخوانی در جامعه ما یک فاجعه است و این یعنی فرهنگ کشور در معرض تهدید است.

مسؤل مقر کتاب استان قزوین به پیشینه تشکیل مقر کتاب اشاره کرده و گفت: تشکیل کارگروه مطالعات و بررسی جداگانه و تخصصی کتاب‌های مربوط به موضوعات مختلف براساس جذابیت و محتوای مفید صورت می‌گیرد.

این مسئول با اشاره به طرح‌های مختلف در مقر کتاب عنوان کرد: طرح امانت کتاب برای تسهیل و تشویق مردم به کتابخوانی، طرح امانی میز کتاب در مدارس، نمایشگاه کتاب، صدقه و نذر کتاب از جمله مهم‌ترین طرح‌های این مقر است.

وی به طرح آرامش دخترانه اشاره کرد و گفت : در این طرح ۸۰۰ جلد کتاب در بین دانش‌آموزان دختر و به منظور جذب دختران جوان و نوجوان توزیع شده است.

میزبانی تاکید کرد: همه دستگاه‌های فرهنگی در زمینه کتابخوانی و ترویج این فرهنگ مسؤل هستند و باید دراین زمینه فعالیت داشته باشند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز