خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر یزد خبرداد؛

بازپیرایی مناطق و نوسازی آسفالت معابر یزد/ تبدیل گورستان سیدالصحرا به مکان فرهنگی

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۰۴۱۷

عضو شورای شهر یزد از بازپیرایی بوستان‌های منطقه یک شهرداری خبر داد و گفت: تا پایان سال نوسازی آسفالت معابر اجرایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، محسن ابوترابی با بیان اینکه متأسفانه وضعیت آسفالت منطقه یک بخصوص در محدوده بلوار استقلال نابسامان است، اظهار داشت: طی بازدید‌های انجام شده، خیابان و معابر دیگر منطقه یک نیز در حال زیر سازی و آسفالت می‌باشد و اکنون روکش آسفالت بلوار رسالت به پایان رسیده است.

عضو شورا و نماینده شورای شهر یزد در منطقه یک شهرداری افزود: بلوار فرهنگ، صدوق، شیخ کلینی و کوچه‌های محله کسنویه و همچنین نوسازی آسفالت معابر منطقه امام شهر به دلیل فرسودگی در دستور کار است.

ابوترابی در خصوص پارک‌های منطقه یک عنوان کرد: ساماندهی و باز پیرایی پارک‌های منطقه یک نیز از جمله بوستان پانزده خرداد، دانش، کوچه بیوک، در دستور کار است و ضرورت دارد طرحی جامع برای باز پیرایی آن‌ها تهیه شود.

عضو شورا و نماینده شورا در منطقه یک شهرداری گفت: همچنین در برخی از بوستان‌های این منطقه که امکان پذیر است بخشی از آن برای بوستان بانوان محیا می‌شود، قسمتی از پارک دانش نیز به مجموعه ورزشی اختصاص میابد و چمن مصنوعی رو باز در آن محل ایجاد می‌شود.

ابوترابی افزود: قبرستان سیدالصحرا که یکی از قبرستان‌های قدیمی شهر است از نظر جلوه بصری وضعیت مناسبی ندارد، لازم است برای بازسازی آن ۲ میلیارد تومان در متمم دیده شود و با تصویب شورا در اولین فرصت محوطه سازی آن آغاز و به محیط فرهنگی مذهبی تفریحی تبدیل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز