خبرگزاری کار ایران

فرماندار شیراز در گفت و گو با ایلنا:

کشته شدن سه- چهار نفر در محله کشن شیراز کذب است/فرد جان باخته مورد اصابت ساچمه اغتشاشگران قرار گرفته

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۰۳۸۱

فرماندار شیراز با بیان اینکه طبق مصوبه اعلامی، مقرر شده توضیحات لازم درباره اغتشاشات فقط توسط معاونت سیاسی استاندار فارس عنوان شود، با اشاره به وضعیت فرد جان باخته در حادثه کشن گفت: اغتشاشگران روز گذشته و در مراسم تشییع آقای قائمی در محله کشن شیراز یک فرد کاسب را در مقابل مغازه اش مورد اصابت ساچمه قرار می دهند.

به گزارش ایلنا لطف الله شیبانی در گفت و گو با ایلنا با اشاره به اینکه اداره آگاهی همواره در حال شناسایی افراد است، افزود: هنوز گزارشی مبنی بر شناسایی و دستگیری ضاربان در اختیار ما قرار داده نشده است.

وی با بیان اینکه طبق بررسی های انجام شده فرد آسیب دیده جزو اغتشاشگران نبوده است، ادامه داد: اما متاسفانه این فرد بر اثر تیر اندازی مجروح و صبح روز گذشته فوت شد.

فرماندار شیراز با بیان اینکه این اتفاق در اطراف آرامستان محله کشن انجام شده است، بیان کرد: اخباری مبنی بر کشته شدن سه الی چهار نفر در مراسم تشیع جنازه آقای قائمی در محل کشن کذب محض است و این موضوع به هیچ وجه واقعیت ندارد و این در حالی ست که در مراسم تشیع جنازه محله کشن هیچ فردی فوت نشده است.

شیبانی با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت شهر شیراز خوب است و هیچ تجمعاتی در روز گذشته در این شهر برگزار نشده است، افزود: مغازه ها و صنوف هم به صورت کامل به فعالیت خود ادامه می دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز