خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی آوج:

دو محموله مرغ قاچاق در آوج توقیف شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۹۹۹۵

فرمانده انتظامی شهرستان آوج از توقیف دو دستگاه خودروی کامیونت و کامیون و کشف بیش از دو هزار و 500 قطعه مرغ زنده فاقد مجوز حمل خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علی زرینی اظهار کرد: ماموران یگان امداد شهرستان آوج، حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیونت حامل مرغ زنده مشکوک شده و برای بررسی بیشتر دستور توقف آن را صادر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آوج افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن، یک‌هزار و ۳۸۰ قطعه مرغ زنده قاچاق، فاقد هرگونه مجوز حمل از سازمان دام و طیور کشف و راننده آن دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

وی عنوان کرد: ارزش تقریبی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان، بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی در ادامه از توقیف یک دستگاه خودروی کامیون بنز باری و کشف یک‌هزار و ۴۷۶ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز خبر داد.

زرینی با اشاره به اینکه ارزش تقریبی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان یک میلیارد و ۹۶۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: مقابله با قاچاق کالا به ویژه اقلام ضروری خانوار به صورت شبانه روزی در دستور کار ماموران است و شهروندان می‌توانند در صورت آگاهی از هرگونه مورد مشکوک در این خصوص مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز