خبرگزاری کار ایران

رئیس بنیاد نخبگان استان البرز:

کارخانه نوآوری البرز، می تواند بستر مناسبی برای توسعه نخبگانی باشد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۹۹۸۸

رئیس بنیاد نخبگان استان البرز گفت: استان البرز ، در رتبه نخبگانی از استان های شاخص کشور است و کارخانه نوآوری می تواند بستر مناسبی برای توسعه نخبگانی در این استان باشد.

به گزارش ایلنا از البرز، محمد نبیونی در بازدید روسای بنیادهای نخبگان استان های کشور از کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز گفت: موقعیت جغرافیایی این کارخانه در مجاورت استان های مازندران، گیلان و البرز و مجاورت آن با پایتخت، ظرفیت مناسبی برای استفاده گروه های نخبگانی استان های مختلف از این مجموعه را فراهم کرده است.

وی با اشاره به ظرفیت های نخبگان استان البرز گفت : این استان از استان های شاخص کشور در تعداد نخبگان است و این بنیاد بنیاد ملی نخبگان در قالب طرح‌های مختلف که با نام شهدای گرانقدر مزین شده‌اند از جامعه نخبگانی دانشجویی، دانش‌آموخته و اعضای هیأت علمی و حوزه‌های مختلف ادبی، هنری، حوزوی و قرآنی حمایت می کند.

وی افزود: مستعدان برتر دانشجو یا دانش‌آموخته براساس فعالیت‌های نخبگانی خود اعم از سوابق آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و مهارتی می‌توانند به تناسب وضعیت فعلی و علاقه خود از تسهیلات و حمایت‌های مختلف بنیاد ملی نخبگان که با هدف تسهیل در توانمندسازی مستعدان و بروز اثرگذاری ایشان در جامعه و سطح کشور تدوین شده است، بهره‌مند شوند.

رئیس بنیاد ملی نخبگان استان البرز افزود: محورهای همکاری میان بنیاد نخبگان استان و کارخانه نوآوری در تفاهم نامه همکاری به امضای طرفین رسیده است و خدمات متقابل میان این دو مجموعه علمی، می تواند زمینه سازی توسعه نخبگانی، نه فقط در سطح استان البرز، بلکه در سطح ملی باشد..

 در  این بازدید، روسای بنیاد نخبگان استان های قزوین، زنجان، فارس ،سمنان، لرستان، ایلام از نزدیک با اهداف، چشم انداز و ظرفیت های کارخانه نوآوری البرز آشنا شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز