خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس خطاب به فرمانداران استان:

پروژه هایى که بیش از 5 سال متوقف مانده اند را اعلام کنید/برخى از پروژه هاى فارس عمر 14 تا 20 ساله دارند

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۹۸۹۶

استاندار فارس گفت: پروژه هایى که بیش از 5 سال متوقف مانده اند سریعا به استاندارى فارس اعلام شود تا راهى براى از سرگیرى آن اندیشیده شود.

به گزارش ایلنا، محمدهادى ایمانیه در شوراى ادارى استان فارس خطاب به فرمانداران سراسر استان  افزود: برخى از پروژه هاى فارس عمر 14 تا 20 ساله داشته و این گونه طرح ها شایسته نظام جمهورى اسلامى نبوده و مدیران دستگاه هاى اجرایى باید طرح هاى ناتمام خود را که بیش از پنج سال از آن گذشته است معرفى و فعال کنند.

استاندار فارس با اشاره به در پیش بودن روز دانشجو گفت: میلیون ها دانشجو در سراسر کشور و 170 هزار دانشجو در فارس مشغول تحصیل هستند که توجه به نیازهاى این قشر اولویت است.

ایمانیه با بیان اینکه باید براى سال 1402 بصورت شایسته براى حوزه فرهنگ بودجه تخصیص داد، گفت: پروژه هاى عمران باید در راستاى فرهنگ به خدمت گرفته شود.

وى با تصریح بر اینکه ظرفیت هاى بودجه 1401 براى مدیران تشریح شده است که بهره دستگاه هاى اجرایى استان فارس از این ظرفیت ها ارزیابى خواهد شد، ادامه داد: دستگاه هاى اجرایى استان باید نیازهاى خود را در قالب برگزارى نمایشگاه به عرضه عموم گذاشته تا نخبگان علمى و حوزه دانش بنیان به تولید این ظرفیت ها اقدام کنند.

استاندار فارس اظهار کرد: همایشى براى سرمایه گذاران داراب و زرین دشت بزودى برگزار خواهد شد که این همایش ها در سطح شهرستان ها و ادارات استانى نیز باید پیگیرى و برگزار شود.

ایمانیه در بخش دیگرى  از صحبت هایش با بیان اینکه از ابتداى امسال 2 هزار هکتار سرمایه گذارى در عرصه گلخانه در فارس اجرا شده و عقب ماندگى تاریخى در این زمینه باید جبران شود، افزود: با حرکت خوبى که امسال در جهت توسعه گلخانه در فارس آغاز شده امیدوارم که عقب ماندگى در این حوزه جبران شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز