خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر مشهد مطرح کرد؛

فعالیت‌های فرهنگ سراهای مشهد تخصص‌ محور می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۹۷۲۹

رئیس کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد گفت: یکی از سیاست‌های شاخص شورای ششم، تقویت بنیان خانواده و سیاست‌گذاری در جهت تدوین برنامه به منظور تحکیم روابط خانوادگی، به ویژه با محوریت زوج‌های جوان است، برهمین اساس طرح «باهم» پس از ۵ سال وقفه مجدد از سر گرفته شده است.

به گزارش ایلنا از مشهد،  فاطمه سلیمی در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه یکی از سیاست‌های شاخص شورای ششم، تقویت بنیان خانواده و سیاست‌گذاری در جهت تدوین برنامه به منظور تحکیم روابط خانوادگی، به ویژه با محوریت زوج‌های جوان است، اظهارکرد: برهمین اساس، سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد مشهد، با محوریت فرهنگسرای «خانواده» نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی و مشاوره خانواده اقدام کرده است.

وی گفت: شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری در این دوره تاکید جدی بر فعالیت تخصصی فرهنگسراهای سطح شهر دارند؛ بسیار خرسندیم که فرهنگسرای خانواده در این راستا جزو فرهنگسراهای پیشگام بوده و در مقام مجری یکی از سیاست‌های اصلی شورای ششم برآمده است.

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به راه‌اندازی طرح باشگاه اجتماعی همسران مشهدی (باهم)، افزود: طی این دوره، زوج های جوان مشهدی مشاوره‌های گروهی و فردی رایگان را توسط اساتید مجرب این حوزه دریافت می‌کنند؛ این برنامه‌‎ها، رویکردی کاملا پژوهش‌محور دارند و لذا تلاش شده به اصلی‌ترین مسائل و موضوعات مربوط به زوجین متمرکز شوند.

سلیمی تصریح کرد: این رویداد خانواده‌محور امروز در چندین نوبت درحال برگزاری است و ۶ هزار زوج مشهدی به این باشگاه پیوسته‌اند تا از آموزش‌ها و جلسات مشاوره‌ای استفاده کنند.

وی گفت: امیدواریم از این طریق بتوانیم بیش از پیش در جهت تقویت بنیان خانواده، به ویژه زوج های جوان گام برداریم و هرروز آمار طلاق در مشهد را کاهش دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز