خبرگزاری کار ایران

مدیرکل استان خبر داد؛

کاهش 1.3 درصدی نرخ بیکاری در مرکزی / 9 مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی در استان مرکزی فعال است

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۹۲۳۰

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: نرخ بیکاری استان در تابستان سال جاری نسبت به سال گذشته 1.3 درصد کاهش یافته و بر اساس اطلاعات و آمارهای به دست آمده به 6.4 درصد رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جمشید امیدی در جمع خبرنگاران افزود: بر اساس آمارهای موجود، تعداد جمعیت سن 15 سال و بالاتر استان مرکزی یک میلیون و 132 هزار نفر است که از این تعداد 385 هزار نفر شاغل و 33 هزار نفر نیز بیکار هستند.

وی ادامه داد: در حال حاضر 9 مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی در استان مرکزی فعال است که از این تعداد 2 مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی از ابتدای سال جاری تاکنون مجوز فعالیت گرفته اند.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی به هفته کارآفرینی اشاره کرده و اظهار داشت: 30 برنامه مختلف در هفته کارآفرینی استان مرکزی برگزار می‌شود که 23 برنامه بصورت حضوری و 7 برنامه به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

امیدی تصریح کرد: برگزاری کارگاه های آموزشی، استارتاپ، آموزش همگانی تشکیل تعاونی‌ها و معرفی سرفصل‌های تسهیلات و معرفی سامانه های اداره کل مرتبط با حمایت از کارفرمایان، فارغ التحصیلان متقاضیان اشتغال به صورت مستقل از جمله عناوین این برنامه‌ها است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز