خبرگزاری کار ایران

فرماندار قزوین تصریح کرد؛

برخورد قاطع با هرگونه ایجاد بی نظمی در کسب‌وکارها

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۹۰۶۹

فرماندار قزوین گفت: همان طور که وزیر کشور به صراحت اعلام کرده است مجموعه دستگاه‌های متولی موظف به حفظ امنیت کسبه هستند و با هر گونه بی نظمی و اختلال در کسب و کار مردم قاطعانه برخورد خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا، عباس کاظمی ضمن حضور و بازدید میدانی از بازار سنتی قزوین با برخی از بازاریان و مردم گفت‌وگو و از فعالیت مستمر کسبه بازار قزوین تقدیر کرد.

فرماندار قزوین در حاشیه این بازدید تصریح کرد: علی‌رغم فراخوان،های سنگین و متعدد معاندین و مخالفین ایران اسلامی با همراهی بازاریان قزوین فعالیت مراکز خرید و فروش طبق روال هر روزه در حال انجام است و این حضور ما در راستای تقدیر از کسبه برای بی اعتنایی به خواست اجانب است.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات بدخواهان نظام اسلامی در فضاسازی رسانه‌ای علیه آرامش و امنیت مردم گفت: کسانی که شعارشان آزادی بود امروز به زور و با ترفندهای مختلف می‌خواهند جلوی کسب روزی حلال مردم را بگیرند، اما بازاریان ما با بی اعتنایی به فراخوان‌های اعتصاب نشان دادند علی‌رغم همه مشکلات مرز خود را با بدخواهان این سرزمین صراحتا مشخص کرده‌اند.

فرماندار قزوین با تشکر از همراهی و هوشیاری کسبه و بازاریان قزوین تصریح کرد: روند عادی فعالیت‌های اقتصادی در مراکز خرید مختلف شهر در جریان است و مردم و کسبه هیچ مشکل خاصی ندارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز