خبرگزاری کار ایران

مسئول وزارت خارجه استان خبرداد؛

امکان‌پذیری تأیید اسناد در نمایندگی وزارت خارجه قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۸۷۱۱

مسئول وزارت امور خارجه قزوین گفت: انواع اسناد برای ارائه در خارج از کشور توسط نمایندگی وزارت خارجه تایید می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حسین عمیدی با اعلام این خبر افزود: شهروندان قزوینی پیش از این برای تایید اسناد خود در صورت نیاز به تهران سفر می‌کردند.

مسئول وزارت امور خارجه تصریح کرد: تایید اسناد و مدارک اعم از هویتی، تحصیلی و تجاری برای ارائه به خارج با پیگیری‌های انجام شده و دریافت مجوز لازم، از این پس در نمایندگی وزارت امور خارجه قزوین انجام می‌شود.

عمیدی بیان کرد: برای دریافت خدمت در نمایندگی وزارت امور خارجه، شهروندان می‌توانند به دفتر نمایندگی در بلوار آیت الله خامنه‌ای در طبقه سوم اتاق بازرگانی مراجعه کنند.

وی گفت: فعالیت و خدمات این نمایندگی با اولویت اقتصادی شامل تلاش برای توسعه صادرات و امکان جذب سرمایه گذاران خارجی پیگیری می‌شود.

این مسئول افزود: با رایزنی‎های انجام شده در معاونت اقتصادی وزارت امور خارجه مقرر شده به شکل ویژه از سوی نمایندگی‌ها و سفارتخانه‌های میهن اسلامی، ظرفیت‌های اقتصادی استان در زمینه‌های صنعت، کشاورزی، فنی-مهندسی و خدمات برای جلب همکاری‌ها و سرمایه گذاری‌های خارجی و تقویت صادرات به کشورهای مختلف معرفی شود.

عمیدی اضافه کرد: تاکنون در این زمینه شاهد معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های اقتصادی استان به کشورها روسیه، صربستان و بوسنی هرزه گوین بوده‌ایم و این روند تداوم خواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز