خبرگزاری کار ایران

در استان البرز؛

از واحدهای اقتصادی فعال در زمینه مسئولیت اجتماعی تجلیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۷۹۶۰

دبیر برگزاری اولین جشنواره تجلیل از واحدهای اقتصادی فعال در زمینه مسئولیت های اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی البرز از آغاز فرایند ثبت نام اولین جشنواره تجلیل از واحدهای اقتصادی فعال در زمینه مسئولیت اجتماعی در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، هومن نادری با اشاره به آغاز فرایند ثبت نام اولین جشنواره تجلیل از واحدهای اقتصادی فعال در زمینه مسئولیت اجتماعی در استان البرز، اظهار داشت: به منظور شناسایی واحدهای اقتصادی فعال در مسئولیت‌های اجتماعی، ترویج و تقویت فرهنگ مسئولیت پذیری اجتماعی و تجلیل از اندیشه‌ها، تلاش‌ها و مجاهدت های ارزشمند نیکوکاران اقتصادی، این جشنواره از بیست و چهارم آبان ماه لغایت دهم آذرماه، فرآیند ثبت نام در قالب ارائه مستندات و مدارک توسط واحدهای اقتصادی متقاضی آغاز خواهد شد.

نادری در ادامه افزود: ارزیابی و داوری مستندات و مدارک ارسال شده از دوازدهم آذر ماه ظرف یک هفته بررسی و نهایتاً در هفته پایانی آذر ماه، جشنواره تجلیل از واحدهای اقتصادی فعال در زمینه مسئولیت های اجتماعی با حضور مسئولان و مقامات استانی و کشوری برگزار خواهد شد.

متقاضیان در صورت نیاز به توضیحات بیشتر و اطلاعات تکمیلی می توانند ضمن تماس تلفنی با شماره ۰۲۶۳۲۱۲۸۰۰۰ داخلی ۳۰۹ یا از طریق مراجعه حضوری به آدرس اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز در کرج میدان آزادگان بلوار امام رضا علیه السلام، اردلان سوم مراجعه کنند.

همچنین دفترچه راهنمای شرکت در جشنواره شیوه نامه برگزاری مدل ارزیابی و امتیازدهی به صورت کاملا بومی شده تهیه و تدوین و امکان دریافت دفترچه راهنما و ثبت نام در جشنواره از طریق سامانه این اداره کل به آدرس www.alborz.mcls.gov.ir فراهم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز