خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار قزوین:

تغییر ساعات اداری با مصوبه مجلس اجرایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۷۳۸۴

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار قزوین گفت: تغییر ساعت اداری و تعطیلی پنجشنبه‌ها در ادارات دولتی به مصوبه مجلس نیاز دارد و بعد از تصویب در مجلس در استان اجرایی خواهد شد.

سید رضی آقاسیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به تغییر ساعات اداری دستگاه‌های دولتی در استان گفت: تغییر ساعات و ایام فعالیت دستگاه‌های بخش عمومی و دولتی باید به تصویب مجلس برسد که در حال حاضر این موضوع توسط دولت تصویب شده و برای بررسی به مجلس ارسال شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار قزوین ادامه داد: تعطیلی پنجشنبه‌ها برای تصویب در مجلس از شانس بالایی برخوردار است و پس از مصوب و ابلاغ شدن در استان هم اجرایی خواهد شد.

وی عنوان کرد: البته برخی دستگاه‌های غیردولتی مانند دیوان محاسبات این تغییر ساعات را اعمال کرده‌اند، اما در بخش‌های دولتی تا زمان تصویب در مجلس همچنان ساعات اداری مانند رویه قبل از ساعت 7:30 تا 14:30 در پنج روز اول هفته و ساعت 7:30 تا 13 در روزهای پنجشنبه است.

این مسئول با بیان اینکه این تغییر ساعات از مزایایی مانند تاثیر در بهره‌وری و صرف منابع کمتر برخوردار است، گفت: با این تغییر ساعات این امکان برای کارمندان دولت فراهم می‌شود که روزهای آخر هفته را همراه با خانواده باشند، البته ممکن است برخی نکات منفی را نیز داشته باشد.

وی اظهار کرد: البته بهتر بود به جای نسخه‌های ترویجی برای کل کشور، به استان‌ها تفویض اختیار شود تا متناسب با تصمیم در این حوزه در حوزه اختیارات استانی باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز