خبرگزاری کار ایران

نماینده ایلام مطرح کرد؛

فوت چند نفر و لزوم استیضاح وزیر بهداشت/رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام اراده ای برای حل مشکلات درمانی چوار را ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۶۶۳۲

نماینده ایلام با انتقاد از رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: ایشان اراده ای برای حل مشکلات درمانی شهرستان چوار ندارد، فوت چند نفر در چوار وزیر بهداشت را مستلزم استیضاح کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایلام، علی اکبر بسطامی به دلیل عدم توجه دانشگاه علوم پزشکی ایلام به مسائل درمانی در استان و به ویژه شهرستان چوار گفت:  فوت چند نفر در چوار به دلیل کمبود دارد و نبود مراکز درمانی ،  وزیر بهداشت را مستلزم پاسخگویی و استیضاح قرار داده است.

وی اظهار داشت: کمبود امکانات پزشکی در استان، فوت چندین نفر در چوار به دلیل عدم امکانات پزشکی، مشکلات زیاد و چندین ساله درمانی شهرستان چوار، عدم انگیزه پرسنل درمانی برای خدمات‌دهی به بیماران از جمله محورهای استیضاح وزیر بهداشت است و این مشکلات باید سامان پیدا کند و وزیر بهداشت عملکردش را بهتر کند.

وی با بیان این که ایلام بیش از ۱۱ درصد ذخایر گازی  کشور و ۴ ذخایر نفتی آن را در اختیار دارد که بخش عمده آن در شهرستان چوار که قطب صنعت و اقتصاد است قرار دارد اما با بررسی های میدانی می توان متوجه شد که به این شهرستان هیچ توجه ای در حوزه درمان نشده است.

بسطامی ادامه داد: آستانه تحمل مردم به دلیل بی توجهی به اتمام رسیده است و زیبنده نیست که در چله دوم انقلاب، مردم استان و شهرستان چوار از ابتدایی ترین خدمات درمانی و بهداشتی بی نصیب باشند.

وی گفت: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اراده ای برای حل مشکلات درمانی چوار ندارد و دولت سیزدهم شاخص هایی را که برای توسعه در نظر گرفته در چوار بسیار اندک است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز