خبرگزاری کار ایران

ارسال ۲۲۰ اثر به جشنواره استانی شعر پایداری و فانوس گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۵۴۱۱

دبیر اجرایی جشنواره شعر پایداری و دفاع مقدس گیلان گفت: در مجموع ۲۲۰ اثر به جشنواره هنری فانوس و دهمین جشنواره شعر پایداری گیلان ارسال شده است.

به گزارش ایلنا از رشت، اسماعیل محمدپور در مراسم اختتامیه جشنواره استانی شعر پایداری و فانوس با اشاره به ارسال ۲۲۰ اثر در دو بخش شعر پایداری و فانوس اظهار کرد: از این تعداد ۱۳۷ اثر مربوط به شعر پایداری و ۸۳ اثر نیز در بخش فانوس ارسال شده است.

وی با بیان اینکه در بخش شعر پایداری ۹ اثر به عنوان آثار برگزیده شدند، گفت: در این میان آثار مرتضی عابدپور، نجمه پورملکی و رضا نیکوکار مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند و از شش اثر بعدی نیز تقدیر به عمل آمد.

محمدپور در ادامه با اشاره به اینکه آثار برگزیده در بخش شعر پایداری به کنگره ملی دفاع مقدس راه یافتند، افزود: در بخش فانوس نیز آثار ارسالی در بخش‌های موسیقی، عکس، نمایش صحنه‌ای و خیابانی، نمایشنامه، فیلمنامه، نقاشی، فیلم کوتاه و فیلم مستند بود که در میان ۸۳ اثر ۱۰ اثر به عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند.

وی همچنین به موضوعات تعیین شده برای این جشنواره اشاره و پایداری مادران، همسران و دختران شهدای دفاع مقدس و مقاومت را از موضوعات این جشنواره اعلام کرد.

دبیر اجرایی جشنواره شعر پایداری و دفاع مقدس گیلان اضافه کرد: پایداری مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، محور مقاومت اسلامی و شهدای مدافع حرم از موضوعات این جشنواره بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز