خبرگزاری کار ایران

عضو خبرگان رهبری:

سوگُلی‌های مسئولان به فکر مردم نباشند در آینده هم شاهد چنین وضعیتی هستیم/ اگر معلمان احترام می شدند امروز شاهد چنین شرایطی نبودیم/ تبعیض ها عامل بسیاری از اعتراضات کنونی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۴۱۸۳

نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری با اظهار تاسف از شرایط کنونی کشور، اظهارداشت: در ادارات، سوگُلی‌های مسئولان که پُست‌های مختلف عوض می‌کنند اگر به فکر عدالت و معیشت مردم نباشند، قطعا ما شاهد فتنه های دیگر و چنین وضعیت هایی در آینده خواهیم بود.

به گزارش ایلنا از یاسوج، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در گرامیداشت دو تن از شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ در شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمن همیشه هست و ما باید مراقب نسل ها و روان جامعه باشیم.

وی با بیان اینکه باید از اتفاقات اخیر که با شعارهای نامناسب به سراغ مُقدسات، چادر و حیاء رفتند و در این غفلت ها هم در شاهچراغ حادثه ترور توسط تکفیری ها رخ داد درس بگیریم تا این اتفاقات تلخ دیگر رخ ندهد، خاطرنشان کرد: دشمنی با مسئولان نباید مُنجر به دشمنی با دین شود.

نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری  افزود: ما باید به چرایی این موضوع بسیار فکر کنیم که  مسئولان تا چه اندازه معیشت و عدالت محوری را رعایت کردند.

ملک حسینی با اشاره به وضعیت فضای مجازی هم یادآور شد: می بایست در جنگ با دشمن و برای مقابله با نقشه های دشمنان در فضای مجازی، افرادی قوی بسازیم که البته ما اینگونه عمل نکردیم و امروز مشکلات مختلفی را شاهد هستیم.

وی با تاکید براینکه برای داشتن جامعه ای سالم، باید تربیت سالم را از فرزندان خود در خانه شروع کنیم، تصریح کرد: بسیاری از اعتراض ها در خیابان ها ناشی از تبعیض ها است.

نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری گفت: وقتی خود مسئولان نسبت به همدیگر توهین و خشونت را به صورت علنی نشان داده و ترویج می کنند، اکنون حتما باید شاهد همان توهین ها و خشونت ها در میدان اعتراضات باشیم. 

ملک حسینی به نظام تربیتی و آموزشی هم اشاره و اظهار داشت: اگر ما برای مُعلمان احترام قائل می شدیم، معلم با دلسوزی به فرزندان ما تعلیم می داد و امروز ما چنین مشکلاتی نداشتیم.

وی تاکیدکرد: اگر مُعلمان تکریم نشوند قطعا فرزندانمان تکریم نخواهند شد.

این عضو مجلس خبرگان رهبری در ارتباط با وظایف مسئولان در قِبال مردم و جامعه هم تاکیدکرد: باید به سوی جامعه ای رفت که همه افراد حس کنند تک تک مسئولان پدر جامعه هستند و اگر این احساس ایجاد نشد، مشکلات زیادی همانند این روزها در خیابان ها خواهیم دید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز