خبرگزاری کار ایران

انهدام ۲ باند سلاح غیرمجاز در مرزهای کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۲۶۵۷

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه از انهدام ۲ باند سلاح غیرمجاز در مرزهای استان در روزهای اخیر خبر داد و گفت: از این باند ۷۳ قبضه کلت کمری کشف شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، ،محمد پورهاشمی  با بیان اینکه این ۲ باند سلاح غیرمجاز در مرزهای غربی استان منهدم شدند، افزود: از این ۲ باند در یک محموله ۳۸ قبضه کلت کمری و در محموله دیگر هم ۳۵ قبضه کلت و پنج قبضه کلاشینکف کشف شده است.

وی اضافه کرد: در این رابطه ۲ مجرم سابقه‌دار دستگیر و ۲ خودرو نیز توقیف شده است.

به گفته وی این باندها توسط ماموران مرزبانی استان کرمانشاه منهدم شده اند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه افزود: این سلاح ها بزودی در مراسمی در معرض نمایش قرار خواهند گرفت.

پورهاشمی به تسلط و احاطه دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی بر فعالیت های دشمن در مرزهای کشور و ناکام گذاشتن تلاش بیگانگان برای آسیب به امنیت و آرامش ملت ایران اشاره کرد و گفت: به یمن آمادگی این دستگاه ها شاهد امنیت خوبی در مرزهای غربی کشور به خصوص استان کرمانشاه هستیم.

وی در ادامه سخنان خود مقابله جدی با قاچاق کالا به خصوص اسلحه را یکی از برنامه های استان دانست و گفت: نیروهای مسلح مستقر در مرزهای استان با آمادگی کامل از ورود هرگونه کالای قاچاق به خصوص اسلحه به داخل کشور ممانعت و مقابله می کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز