خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار فارس تشریح کرد؛

جزئیات دستگیری نفر دوم حمله تروریستی به حرم شاهچراغ(ع)/ این فرد در پشتیبانی نفر اول تأثیر داشت

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۲۵۶۷

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: نفر دوم عملیات تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) که در پشتیبانی نفر اول تأثیر داشت و هم برنامه‌هایی برای اقدامات تروریستی به او ابلاغ شده بود، دستگیر شد.

به گزارش ایلنا، اسماعیل محبی پور افزود: بعد از نزدیک به ۱۰۰ ساعت کار فشرده اطلاعاتی با تأمینات حفاظتی توسط دستگاه‌های اطلاعاتی همکار شامل اداره کل اطلاعات، اطلاعات سپاه و انتظامی و هماهنگی نزدیک دستگاه قضایی که تحت مدیریت شورای تأمین استان صورت گرفت، عامل عملیات پشتیبانی نفر اول تروریست در شهر شیراز دستگیر شد.

وی ادامه داد: این فرد وارد حرم شاهچراغ نشده بود، اما هم در پشتیبانی نفر اول تأثیر داشت و هم برنامه‌هایی را به این فرد ابلاغ کرده بودند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: قبل از هر گونه اقدام، این فرد تحت اشراف کامل اطلاعاتی قرار گرفت و امکان تحرکات از وی سلب شد و بالاخره شامگاه یکشنبه هشتم آبان ماه به دست سربازان گمنام امام زمان در اداره کل اطلاعات استان فارس دستگیر شد.

پیش از این، وزیر اطلاعات صبح دوشنبه از دستگیری عامل دوم تروریستی شاهچراغ در شب گذشته خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز