خبرگزاری کار ایران

راه اندازی یک مرکز فناوری و نوآوری و فضای کار اشتراکی در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۱۷۷۷

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری مشهد از راه اندازی مرکز نوآوری و فضای کار اشتراکی با مشارکت پارک علم و فناوری خراسان رضوی خبرداد.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمدجواد مشیری افزود: در ماده ۲ این مصوبه به دستگاههای اجرایی تکلیف شده تا با مشارکت پارک ها نسبت به توسعه مراکز کارآفرینی، نوآوری، مراکز رشد، پردیس های فناوری و نوآوری تا پایان سال جاری اقدام نمایند که این اقدام نیز در راستای تحقق این بند از مصوبه دولت محترم بوده است.

وی ادامه داد: پس از بررسی های علمی و میدانی در خصوص فضاهای در اختیار این سازمان فروشگاه زنجیره ای شهرما شعبه خیابان گلستان که در مجاورت یکی از مراکز آموزش عالی و دانشگاهی قرار داشت و بهترین پتانسیل و ظرفیت اینگونه فضاها را دارا بود با مشارکت و همکاری پارک علم و فناوری خراسان رضوی و موافقت شهردار در راستای تحقق شعار سال و اجرای مصوبه مذکور تبدیل به فضای نوآوری و فناوری شد و با عقد قرارداد بصورت سه ساله در اختیار پارک علم و فناوری خراسان رضوی قرار گرفت.

مشیری در ادامه اظهارداشت: در موازات اختصاص اینگونه فضاها به موضوع نوآوری و فناوری اقداماتی نیز در سازمان در راستای هوشمندسازی و اشتغال زایی در حال اجراست که توسعه بازارهای موقت و ظرفیت های اشتغال با بهره مندی از دارایی های نامشهود شهر از اینگونه اقدامات است.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری مشهد در خصوص اختصاص فضای بازار شهرما گلستان به موضوع فناوری و نوآوری بیان کرد: مطابق با مصوبه ابلاغی به دستگاههای اجرایی این اقدام در چارچوب ضوابط و مقررات داخلی شهرداری مشهد و با نظر شهردار محترم بوده و ایجاد راه اندازی پردیس فناوری و نوآوری گلستان در این مکان در قالب یک قرارداد با پارک علم و فناوری بوده است و در حال حاضر در حال بازسازی و بازپیرایی متناسب با حوزه نوآوری و فناوری است و امیدواریم با این اقدام گام کوچکی در توسعه و ارتقاء این حوزه در شهر مشهد داشته باشیم.

وی در پایان گفت: اجرای گذر نوآوری گلستان نیز درحاشیه این مرکز نوآوری و فناوری با مشارکت پارک علم فناوری خراسان رضوی برنامه ریزی شود با توکل بخدا در ماه آینده شاهد بهره برداری از این مرکز خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز