خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد استان خبر داد؛

کمک 8 میلیارد تومانی شهروندان قزوین به تحصیل دانش‌آموزان

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۱۷۳۵

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین از مساعدت بیش از 8 میلیارد تومانی شهروندان قزوینی در شور عاطفه‌ها ئو برای دانشجویان و دانش آموزان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، ناصر ظاهری با اعلام این خبر تصریح کرد: مردم استان قزوین در طرح شور عاطفه‌ها تاکنون بیش از 8 میلیارد و 717 میلیون تومان به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند کمک کرده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین، با اشاره به جشن عاطفه‌ها امسال اظهار کرد: برنامه جشن عاطفه‌ها در سال جاری به دلیل تقارن با ایام پایانی ماه صفر و مراسم سوگواری، با عنوان شور عاطفه‌ها برگزار شد.

ظاهری عنوان کرد: کمک به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت بسیار مهم بوده چراکه وقتی به افراد نیازمند کمک می‌شود در واقع مشکلات امروز آنها رفع شده و تلاش می‌شود از بروز مشکلات در بخش های مختلف زندگی آنها پیشگیری شود اما در کمک به دانش آموزان و دانشجویان تنها نیاز امروز آنها مطرح نیست بلکه با ارتقای تحصیلی، بسترسازی برای ساخت آینده آنها پیگیری می شود و با ارتقای تحصیلی زمینه‌سازی برای قطع زنجیره فقر انجام می‌شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند کمک های خود به دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند را از طریق مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و یا از طریق کد مهربانی # ۰۲۸*۸۸۷۷* اهداء کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز