خبرگزاری کار ایران

سرپرست دانشگاه آزاد قزوین خبر داد؛

افتتاح مرکز نیکوکاری در دانشگاه آزاد/ بازگشایی این مرکز یک ضرورت بود

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۸۷۱۴

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد قزوین از افتتاح مرکز نیکوکاری امام رئوف در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین خبر داد و گفت: افتتاح این مرکز در دانشگاه یک ضرورت بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، اسماعیل زینالی در مراسم افتتاحیه مرکز نیکوکاری امام رئوف واقع در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین تصریح کرد: ایجاد این مرکز نیکوکاری در مجموعه‌ای مانند دانشگاه آزاد قزوین که 14 هزار دانشجو دارد یک ضرورت بود.

 سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد قزوین اظهار کرد: همکاران ما در این دانشگاه نیز به صورت خودجوش و خارج از وظایف سازمانی خود تلاش کردند تا این مرکز نیکوکاری تأسیس شده و امیدواریم در فرصتی کوتاه بتوانیم اهداف مرکز نیکوکاری را به عمل رساندهو در این زمینه موفق باشیم.

در ادامه مسئول دفتر نهاد نمایندگی، ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین با اشاره به اینکه هدف ما کمک به نیازمندان است، بیان کرد: با این نگاه و با تعریف صحیح و تبیین احکام از جمله زکات ظرفیت‌های مناسبی برای خدمت به محرومان فراهم خواهد شد.

محمد محبی در ادامه گفت: اگر زکات به صورت صحیح معنا و اجرا شود، بازوی خوبی برای اجرای دستور متعالی قرآن بوده و خیلی از مشکلات معیشتی همشهریان راحل خواهد کرد.

این مسئول ضمن تعریف صحیح کلمه زکات تاکید کرد: در آینده نزدیک با عنوان بازخوانی مفهوم زکات می‌توانیم به فعالیت مراکز نیکوکاری توسعه بیشتری داده و سعی کنیم با پرداخت وجوهات هیچ فقر و فقیری باقی نماند.

همچنین در این مراسم مدیرکل کمیته امداد استان قزوین نیز یادآور شد: توسعه ساختار سازمانی کمیته امداد امام (ره) براساس دیدگاه و منویات رهبر معظم انقلاب متوقف و ساختار مردمی در حال توسعه بوده است به نحوی که امروزه به جایگاهی رسیده‌ایم که با تعداد 175 مرکز نیکوکاری نیمی از کمک‌های مردمی در همین مراکز جمع آوری می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز