خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار تاکید کرد؛

باید برای احداث شهرک صنعتی تولید محتوا اقدام اساسی کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۸۵۶۶

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین با اشاره به راه‌اندازی شهرک تولید محتوا گفت: باید برای احداث این شهرک در استان که جزو مصوبات سفر رئیس جمهور است اقدامات اساسی انجام داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مهدی رجحانی با اعلام این خبر تصریح کرد: یکی از مصوبات سفر رئیس جمهوری به استان قزوین ایجاد شهرک تولید محتوا در استان بوده و احداث این شهرک برای نخستین بار در سطح کشور انجام شده و کاری بسیار بزرگ و مهمی خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین با بیان اینکه مدت‌هاست بر اجرایی شدن این مصوبه تمرکز داریم اظهار کرد: برای اجرایی شدن و بهره برداری این طرح نیازمند ورود تعدادی از ارگان‌ها و دستگاه‌ها در سطح ملی هستیم.

رجحانی با اشاره به اینکه ، سازمان اوقاف و امور خیریه می‌تواند یکی از سازمان‌های باظرفیت در این خصوص باشد، گفت: سازمان اوقاف می‌تواند در این زمینه ورود کند، از همین جهت با طرح موضوع و مذاکرات صورت گرفته با مسئولان این سازمان در راستای توسعه این شهرک سرمایه گذاری شود.

این مسئول استانی خاطرنشان کرد: نیاز داریم در راستای ساخت این شهرک و ایجاد تجهیزات نرم افزاری و زیرساخت‌های غیر ساختمانی مذاکراتی با دستگاه‌های دیگر انجام شود تا با جذب سرمایه گذار شاهد تکمیل هرچه زودتر این روند باشیم.

وی همچنین یادآور شد: در فضای امروز ایران احداث شهرک تولید محتوا یک ضرورت بوده و رویکرد سازمان اوقاف، مدیران استانی و کشوری این مجموعه کارساز  است چرا که سازوکار تفکرات مدیران و مسئولان با موضوع وقف و پویایی تفکر اقتصادی حاکم بر دارایی‌های سازمان مربوطه سبب قرار‌گیری این سرمایه عظیم ملی در مسیرتوسعه کشور در آینده می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز